حضور پرویز فتاح در کابینه پزشکیان؟/ واکنش ظریف به گمانه‌زنی‌ها

کدخبر: ۶۶۴۵۷۶
اقتصادنیوز: برخی شنیده‌ها و شایعات حاکی از آن است که پرویز فتاح رئیس فعلی بنیاد مستضعفان قرار است به عنوان گزینه پیشنهادی برای وزارت نیرو به خانه ملت معرفی شود.
حضور پرویز فتاح در کابینه پزشکیان؟/ واکنش ظریف به گمانه‌زنی‌ها

به گزارش اقتصادنیوز، این روزها بازار گمانه زنی ها و البته شنیده ها و درگوشی ها درباره لیست در بسته وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم داغ تر از دمای هوای پایتخت شده است. یکی از گمازنی های این روزها حول محور نام پرویز فتاح رئیس فعلی بنیاد مستضعفان می چرخد. براساس این شایعات او که پیش از این رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)بود؛ قرار است در لیست وزرای پیشنهادی پزشکیان قرار بگیرد. موضوعی که البته هنوز با تایید رسمی همراه نشده است.

به گزارش اقتصادنیوز، فتاح که در دولت نهم و در فاصله سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸ وزیر نیرو بود، باز هم در لیست گزینه وزارت نیرو برای دولت چهاردهم قرار دارد. با این حال، جواد ظریف معاون راهبردی پزشکیان روز گذشته درباره گمانه زنی ها گفته بود: «گمانه‌زنی‌ها در مورد اعضای کابینه در حد خبرسازی است و انشاءالله به تدریج وضعیت روشن‌تر خواهد شد.»

وی همچنین درباره زمان معرفی لیستی که همه منتظر رونمایی آن هستند، اعلام کرد که «بستگی به آقای رئیس جمهور دارد ولی احتمالا تا اول هفته آینده طول بکشد. امیدواریم تا چهارشنبه آماده شود اگر خدا کمک کند ممکن است چهارشنبه اعلام شود.»

خبر مرتبط
انتقاد جمهوری اسلامی از برخی انتصابات اخیر پزشکیان

در مناظرات و تبلیغات انتخاباتی ریاست ‌جمهوری چهاردهم، دو نکته در سخنان دکتر پزشکیان از سایر مطالب برجسته‌تر بودند؛ یکی استفاده از کارشناسان و دیگری تکیه بر تعالیم به یادگار مانده از امیرالمؤمنین علیه‌السلام در نهج‌البلاغه به ویژه در مورد کارگزاران دولت اسلامی و رعایت‌ حال اقشار ضعیف مردم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید