تغییر ساعت کاری در این استان+ جزئیات

کدخبر: ۶۶۴۷۰۷
اقتصادنیوز: مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری ایلام از تعجیل در فعالیت ادارات استان ایلام برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه خبر داد.
تغییر ساعت کاری در این استان+ جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «مجید بیگلریان» شامگاه سه شنبه اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی افزایش دمای هوا و مدیریت مصرف انرژی برق با موافقت استاندار، ساعت کار ادارات شهرستان های ایلام تغییر یافت.

وی افزود: بر این اساس ساعت کار ادارات شهرستان های ایلام، ایوان، چوار و ملکشاهی در روزهای چهارشنبه ۱۷ و پنجشنبه ۱۸ تیرماه به مدت ۲ ساعت با تعجیل در خروج همراه خواهد بود.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری ایلام یادآور شد: همچنین ساعت کار ادارات سایر شهرستان‌های استان از جمله مهران، دهلران، آبدانان، دره شهر، بدره، سیروان و چرداول با سه ساعت تعجیل در خروج همراه است.

خبر مرتبط
دومینوی خودکشی کارگران در ایلام/ کار کارگر 38 ساله به مراقبت‌های ویژه کشید

اقتصادنیوز: خودکشی کارگران در ایلام ادامه دارد و نیمه شب جمعه یکی دیگر از کارگران اخراج شده‌ پتروشیمی ارغوان‌گستر در شهرستان چوار اقدام به این کار کرد.

بیگلریان خاطرنشان کرد: تعجیل در خروج شامل دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله مراکز درمانی، عملیاتی، امدادی، آتش‌نشانی نمی‌شود و طبق روال عادی به مراجعه کنندگان ارائه خدمات خواهند داشت.

با توجه به گرمای هوا ساعت کار ادارات در روز سه‌شنبه نیز با تعجیل در خروج همراه بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید