آخر هفته این استان خنک می‌شود+ جزئیات

کدخبر: ۶۶۴۷۱۹
اقتصادنیوز: مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: در روزهای پنج شنبه و جمعه با افزایش ابر و وزش باد خزری دمای هوا در اردبیل کاهش یافته و از شدت گرما کاسته می‌شود.
آخر هفته این استان خنک می‌شود+ جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، مجید کوهی  اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی طی امروز و فردا جو استان پایدار بوده و آسمانی غالباً صاف همراه با وزش باد و افزایش دما در سطح استان پیش بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از این رو بیشینه دمای هوا در مناطق گرمسیری بین ۳۶ تا ۳۹ درجه سلسیوس و در مناطق مرکزی و جنوبی بین ۲۹ تا ۳۲ درجه سلسیوس خواهد رسید.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: در روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۸و ۱۹ مرداد با افزایش ابر و وزش باد خزری گاهی تند به ویژه در نوار شرقی استان دمای هوا چند درجه‌ای کاهش یافته و از شدت گرمای هوا کاسته می‌شود.

کوهی ادامه داد: همچنین در طی این روزها در بعضی مناطق استان به ویژه در مناطق کوهستانی بارش باران و باران ریزه دور از انتظار نخواهد بود.

خبر مرتبط
گرمای 50 درجه در این شهر/ تغییر ساعت کاری

اقتصادنیوز: معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر گفت: برای دومین روز پیاپی فردا چهارشنبه ۱۷ مردادماه ساعت کاری ادارات و این استان از ساعت ۶:۰۰ لغایت ۱۰ تعیین شده است.

وی افزود: مجدداً از شنبه ۲۰ مرداد تا اواسط هفته آینده پدیده غالب افزایش تدریجی دما در سطح استان خواهد بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید