باشگاه فوتبال پرسپولیس در یک قدمی یحیی؟/سرخپوشان فقط این بازیکن را می‌خواهند

کدخبر: ۶۶۴۸۳۶
اقتصادنیوز: بر اساس اعلام باشگاه پرسپولیس، مذاکرات با بازیکنان مدنظر از جمله یحیی عطیه الله ادامه دارد و به محض نهایی شدن، رسما از سوی باشگاه اعلام خواهد شد.
باشگاه فوتبال پرسپولیس در یک قدمی یحیی؟/سرخپوشان فقط این بازیکن را می‌خواهند

به گزارش اقتصادنیوز، این روزها گمانه زنی رسانه های ورزشی درباره پیوستن یحیی عطیه الله بازیکن تیم فوتبال سوچی روسیه به ایران مطرح شده است. گرچه هنوز باشگاه فوتبال پرسپولیس خبر قطعی از امضای قرارداد با این بازیکن مطرح مراکشی را نداده است اما چنین به نظر می رسد پله های توافق با این بازیکن دلخواه سرخ ها در حال طی شدن است. 

بر اساس مطلبی که ایرنا از آخرین وضعیت توافق پرسپولیس با عطیه الله نوشته است، «باشگاه پرسپولیس متن توافقنامه را برای باشگاه سوچی و مدافع مراکشی ارسال کرده و در انتظار امضای آنها است. پس از مذاکرات طولانی، باشگاه سوچی به انتقال قرضی وی رضایت داد و باشگاه پرسپولیس مشکلی با درخواست مالی این باشگاه ندارد.»

به گزارش اقتصادنیوز، پس از امضای توافقنامه نیز باید قرارداد رسمی بین باشگاه پرسپولیس و عطیه‌الله برای انتقال قرضی این بازیکن امضا شود. باشگاه پرسپولیس نیز در این زمینه روز گذشته با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: «با توجه به روند مذاکرات با بازیکنان مدنظر به اطلاع می‌رساند برخلاف اخبار و شایعات انتشار یافته، مذاکرات با این بازیکنان ادامه دارد و این موضوع نه از سوی باشگاه پرسپولیس و نه از سوی بازیکن و باشگاه‌هایشان متوقف یا منتفی نشده است.
دلیل پافشاری باشگاه روی این بازیکنان با وجود طولانی شدن روند کار نیز این بود که آنها اولویت پرسپولیس بودند و به محض نهایی شدن، رسما از سوی باشگاه اعلام خواهد شد.»

خبر مرتبط
یحیی عطیه‌الله پرسپولیسی می‌شود؟/جزئیات جدید اعلام شد

اقتصادنیوز: چنین به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس به جذب یحیی عطیه و توافق با باشگاه سوچی روسیه بسیار نزدیک شده است و ایجنت این بازیکن قول داده به زودی کارها برای انتقال او انجام خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید