قتل جوان ۳۹ ساله بر سر جای پارک خودرو در شیراز

کدخبر: ۶۶۴۹۳۴
اقتصادنیوز: فردی حدودا ۳۹ ساله که به همراه خانواده در منطقه تفریحی حضور داشته است، به دلیل پارک خودرو با قاتل درگیر می‌شود و با سلاح سرد به قتل می‌رسد.
قتل جوان ۳۹ ساله بر سر جای پارک خودرو در شیراز
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: فردی که به دلیل جای پارک خودرو مردی ۳۹ ساله را به قتل رسانده بود دستگیر و روانه زندان شد.

سرهنگ کاووس حبیبی افزود: در پی وقوع یک فقره قتل در منطقه "چشمه بیدی" شیراز، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در بررسی های اولیه و تحقیق از شاهدان عینی مطلع شدند که فردی حدودا ۳۹ ساله که به همراه خانواده در منطقه تفریحی حضور داشته است به دلیل پارک خودرو با قاتل درگیر می شود و با سلاح سرد به قتل می رسد.

خبر مرتبط
کشف جسد مرد افغانستانی در ساختمان نیمه کاره

چهارم اسفند سال گذشته کشف جسد مردی افغانستانی در ساختمانی نیمه‌ساز به بازپرس موسی رضازاده اعلام شد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس ادامه داد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز کرده و موفق شدند قاتل ۲۰ ساله را شناسایی و او را در مخفیگاهش در یکی از محله های شیراز دستگیر کنند.

حبیبی با بیان اینکه قاتل پس از اقرار به قتل برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: پلیس همواره تلاش می‌کند برای نهادینه کردن نظم و امنیت در جامعه از ظرفیت‌های عظیم مشارکت عمومی استفاده کند بنابراین برخورد با مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار پلیس است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید