پروازهای همدان به نجف و مشهد از ۲۵ مردادماه آغاز می‌شود

کدخبر: ۶۶۴۹۴۷
اقتصادنیوز: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: سرانجام پروازهای فرودگاه همدان به عتبات عالیات و مشهد کلید خورد و نخستین پروازهای دوسویه در مسیر همدان-نجف و همدان-مشهد از ۲۵ مرداد برقرار می‌شود.
پروازهای همدان به نجف و مشهد از ۲۵ مردادماه آغاز می‌شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: پس از پیگیری‌های مستمر و با همدلی و همراهی بین مسوولان استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، سرانجام پروازهای فرودگاه همدان به عتبات عالیات و مشهد کلید خورد و نخستین پروازهای دوسویه در مسیر همدان-نجف و همدان-مشهد از ۲۵ مرداد برقرار می‌شود.

سید مجتبی حسینی اظهار کرد: پس از انجام موفقیت آمیز پروازهای حجاج به بیت الله‌ الحرام برقراری پروازهای فرودگاه به عتبات عالیات نیز پیگیری شد که امروز به سرانجام رسید.

خبر مرتبط
ارز ایرلاین‌ها در اربعین چگونه تأمین می‌شود؟/ممنوعیت حمل این کالاها توسط زوار

اقتصادنیوز: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از مذاکره با بانک مرکزی برای تامین ارز ایرلاین ها در ایام اربعین خبر داد.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته نخستین پرواز ویژه اربعین حسینی از روز پنجشنبه ۲۵ مرداد از فرودگاه بین المللی همدان به مقصد نجف اشرف انجام می‌شود.

حسینی تصریح کرد: در همان روز پروازهای دوسویه فرودگاه همدان و فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس نیز آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این پروازها توسط شرکت هواپیمایی آوا انجام می‌شود، تاکید کرد: جزئیات نحوه خرید بلیت و همچنین ساعات پرواز در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

پروازهای همدان به نجف و مشهد از ۲۵ مرداد آغاز می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: قیمت پروازهای مسیر همدان- نجف و بلعکس ویژه اربعین ۱۰ میلیون تومان برای رفت و برگشت نرخ گذاری شده است.

وی خاطرنشان نشان کرد: این اتفاق مبارک با حمایت و همراهی های استاندار و نمایندگان محترم مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی رقم خورده است و همچنین دنبال سایر پروازهای فرودگاه همدان نیز هستیم.
به گزارش ایرنا، فرودگاه بین المللی همدان با قدمتی ۸۰ ساله و داشتن بلندترین برج مراقبت فرودگاه‌های کشور، امکان فرود و پرواز هواپیماهای پهن پیکر را دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید