جزییات تلخ قتل مادربزرگ به دست نوه 22 ساله

کدخبر: ۶۶۴۹۹۴
اقتصادنیوز : پسر۲۲ساله که به‌اتهام قتل عموومادربزرگش بازداشت شده‌بودجزئیات این‌جنایت راتشریح کرد.
جزییات تلخ قتل مادربزرگ به دست نوه 22 ساله

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جام‌جم، پسر ۲۲ساله در جریان اختلاف‌های خانوادگی شامگاه هشتم مرداد امسال مادربزرگ ۶۵ساله‌اش را با ضربه‌های چاقو کشت. متهم جوان در تحقیقات اولیه گفته بود که به‌خاطر ارثیه خانوادگی مرتکب قتل شده است. متهم در ادامه تحقیقات به شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و گفت: علاوه‌بر ارثیه خانوادگی با عمویم اختلاف دیگری نیز داشتم.

چهار سال قبل عموی دیگرمان از زنش جدا شده بود. او آفتابی نمی‌شد که زن‌عمویم بتواند حضانت فرزندشان را بگیرد. دلم به حال آنها سوخت و نشانی جدید عمویم را به آن زن دادم تا از فرزندش جدا نماند. عموهایم فهمیدند و این عمویم که فوت شد، از من کینه گرفت و قهر کرد. آن شب برای آشتی رفته بودم که دعوایمان شد و او را کشتم. مادربزرگم قصد میانجیگری داشت که کشته شد.

 حسین گودرزی، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر  گفت: با اعتراف متهم قرار شد که او برای بررسی سلامت روانی به پزشکی‌قانونی معرفی شود. فرصتی دردادسرا به خبرنگارما دست داد تا با این پسر ۲۲ساله که قاتل دو عضو خانواده‌اش بودگفت‌وگو کنیم. آرام روی صندلی نشسته بود و می‌گفت اگر عمویم کینه نمی‌کرد، الان او و مادربزرگم زنده بودند.

از خودت بگو.

در بازار تهران کار می‌کنم. تابه‌حال پایم به دادسرا و اداره پلیس باز نشده بود. 

از اختلاف با مقتولان بگو.

درست است که سر ارثیه با خانواده پدری‌ام اختلاف داشتم اما دلیل اصلی آن، ماجرای حضانت پسرعموی دیگرم بود. 

از شب حادثه بگو.

 بعد از چهار سال تصمیم گرفتم با عمویم آشتی کنم. با او تلفنی حرف‌زدم که قبول کرد آشتی کنیم. آن‌شب برایش چند عدد دلستر و جعبه شیرینی خریده و به خانه مادربزرگم رفتم. دو دوست عمویم هم مهمانش بودند. یکی از دوستانش رفت و چاقوی او در خانه جا ماند. تلفن عمویم زنگ خورد و سمت اتاق رفت. ناگهان صدایش را شنیدم که از مردی می‌پرسید دست برادرزاده‌ام را قطع کنم یا او را بکشم؟ با شنیدن این حرف‌ها شوکه شدم. او در این سال‌ها هنوز ماجرا را فراموش نکرده و از من کینه داشت. او چاقو به دست سمتم آمد. من هم چاقوی مرد مهمان را برداشتم. به جان هم افتادیم که او زخمی شد. مرد مهمان فرار کرد. مادربزرگم سه مرحله میانمان آمد تا نگذارد دعوا ادامه پیدا کند که هدف ضربه‌های چاقویم قرارگرفت. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید