توصیه سردار رادان به زائران اربعین درباره دریافت گذرنامه

کدخبر: ۶۶۵۰۵۷
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: از متقاضیان سفر اربعین حسینی درخواست می‌شود که اگر قصد شرکت در مراسم پیاده روی کنگره عظیم اربعین را دارند اقدام برای دریافت گذرنامه را به روزهای منتهی به اربعین موکول نکنند.
توصیه سردار رادان به زائران اربعین درباره دریافت گذرنامه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سردار احمدرضا رادان امروز پنجشنبه در قرارگاه اربعین حسینی فرماندهی انتظامی کل کشور در مرز مهران، بیان داشت: همراهی، همکاری و استقبال مردم با مجموعه انتظامی برای صدور گذرنامه زیارتی در راستای اجرای طرح "منزل تا منزل" افزایش بسیار خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه از اول ماه محرم تا کنون بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار گذرنامه زیارتی و عادی چاپ شده است، تصریح کرد: از متقاضیان سفر اربعین حسینی درخواست می‌شود که اگر قصد شرکت در مراسم پیاده روی کنگره عظیم اربعین را دارند اقدام برای دریافت گذرنامه را به روزهای منتهی به اربعین موکول نکنند.

وی در ادامه با اشاره به افزایش میزان ترددهای زوار اربعین از مرز مهران، گفت: از اول ماه صفر تا کنون میزان ترددها و خروج زائر از مرز مهران به میزان ۳۰ درصد افزایش یافته است و بر این اساس پیش بینی‌های انجام شده در زمینه افزایش تردد زائران محقق شده است.

سردار رادان با تاکید بر اینکه بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته انتظار می‌رود بیش از پنج میلیون تردد در مرزهای اربعینی کشور ثبت شود، گفت: پلیس از آمادگی کامل برای خدمات رسانی شبانه روزی به زائران اربعین حسینی را دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت تردد زوار با خودروهای شخصی به مرزهای اربعینی کشور، گفت: زائران اربعین در زمان حرکت با خودروی شخصی، در مسیرهای مواصلاتی ضمن پرهیز از عجله و شتاب در صورت احساس خستگی، استراحت کافی داشته باشند و با آرامش خاطر بیشتر به مرزهای اربعینی مراجعه کنند.

رادان بیان داشت: با توجه به شدت گرمای هوا و به واسطه پارک خودروهای زائران در پارکینگ‌ها، از زوار درخواست می‌شود از نگهداری هرگونه مواد آتش‌زا، اسپری و یا مواد ضد عفونی کننده در داخل خودرو خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگواری نباشیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید