گرمای هوای تهران کم می‌شود

کدخبر: ۶۶۵۲۰۱
اقتصادنیوز: امروز و فردا (۱۹ و ۲۰ مرداد) دمای هوای تهران با کاهش ۲ درجه‌ای به ۴۱ درجه سانتی گراد می‌رسد.
گرمای هوای تهران کم می‌شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سازمان هواشناسی کشور با اشاره به کاهش دمای هوای تهران پیش‌بینی کرد: امروز و فردا (۱۹ و ۲۰ مرداد) دمای هوای تهران با کاهش ۲ درجه‌ای به ۴۱ درجه سانتی گراد می‌رسد.

طبق اعلام سازمان هواشناسی، امروز و فردا (۱۹ و ۲۰ مرداد) برای برخی مناطق نوار شمالی به ویژه سواحل دریای خزر، ارتفاعات شرقی البرز در استان‌های سمنان، گلستان، مازندران و شرق تهران و همچنین برخی نقاط در شمال خراسان شمالی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

همچنین امروز و فردا در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در استان‌های هرمزگان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و جنوب شرق فارس رشد ابرهای همرفتی، رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک رخ خواهد داد.

در روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه (۲۱ تا ۲۳ مرداد) برای برخی مناطق نوار شمالی دامنه و ارتفاعات البرز جنوبی، شمال غرب کشور و ارتفاعات و دامنه‌ها در زاگرس مرکزی و جنوبی و برخی مناطق هرمزگان و ارتفاعات جنوب کرمان بارش پراکنده گاهی رعد و برق انتظار می رود.

برای پنج روز آینده در نوار شرقی کشور برخی مناطق مرکزی استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز غرب و جنوب غرب در بعضی ساعات وزش باد شدید احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش دید و کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

طبق گزارش سازمان هواشناسی کشور، در سه روز آینده دریای خزر و دریای عمان جمعه و شنبه (۱۹ و ۲۰ مرداد) خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید