آخرین وضعیت جاده های کشور/ ترافیک سنگین در محور چالوس و اعمال ممنوعیت تردد

کدخبر: ۶۶۵۲۷۶
اقتصادنیوز: مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس ممنوعیت تردد را در این محور اعمال کرد.
آخرین وضعیت جاده های کشور/ ترافیک سنگین در محور چالوس و اعمال ممنوعیت تردد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور با بیان اینکه تردد از آزادراه تهران – شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است، گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر(شمال به جنوب) حدفاصل مرزن آباد تا مجلار و وینه تا بیلقان، محور هراز مسیر(جنوب به شمال) محدوده های بایجان و سه راهی چلاو و در مسیر(شمال به جنوب) محدوده های سه راهی چلاو و بایجان ، حدفاصل شاهاندشت تا آب اسک و محدوده پیست آبعلی را شاهد هستیم. 

وی افزود: ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر(شمال به جنوب) حدفاصل امین آباد تا دلیچایی و محدوده شهر دماوند، آزادراه رشت – قزوین محدوده های سراوان و شهر رودبار و آزادراه پردیس – تهران و محور قدیم بومهن – تهران حدفاصل کمرد تا جاجرود را شاهد هستیم.

محرابی نیا گفت: ضمنا محورهای چالوس و فیروزکوه دارای مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است‌.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در خصوص آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها هم گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده کمالشهر و حدفاصل پل حصارک تا امامزاده طاهر و پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و محور فشم – تهران حدفاصل حاجی آباد تا شمیران و محدوده گردنه قوچک گزارش شده است.

او گفت: ترافیک سنگین در محور امامزاده داود – تهران در برخی از مقاطع و ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع را شاهد هستیم. 

وی افزود: ترافیک سنگین در محور آستارا – اردبیل و بالعکس در برخی از مقاطع است و وزش باد و گردوخاک در برخی از محورهای استان های مرکزی و خراسان جنوبی گزارش شده است‌.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید