سازمان تعزیزات گران‌فروشی بلیت اربعین را پیگیری کند

کدخبر: ۶۶۵۴۱۰
اقتصادنیوز: رئیس ستاد مرکزی اربعین و معاون امنیتی گفت: از وزیر دادگستری می‌خواهیم موضوع نظارت بر فروش بلیت اربعین را از طریق سازمان تعزیزات حکومتی با جدیت دنبال کند.
سازمان تعزیزات گران‌فروشی بلیت اربعین را پیگیری کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سیدمجید میراحمدی عنوان کرد: بلیت هواپیما برای پروازهای اربعین باید براساس نرخ مصوب انجام شود و زائران می‌توانند در صورت مشاهده گرانفروشی این موضوع را به تعزیرات اطلاع دهند.

وی تاکید کرد: از وزیر دادگستری می‌خواهیم موضوع نظارت بر فروش بلیت اربعین را از طریق سازمان تعزیزات حکومتی با جدیت دنبال کند.رئیس ستاد مرکزی اربعین تاکید کرد: البته تا کنون ما گزارشی درباره گرانفروشی بلیت هواپیما برای سفر اربعین دریافت نکردیم ولی با این حال اگر زائران و هم‌وطنان عزیز چنین چیزی مشاهده کردند حتما به تعزیرات خبر دهند.

افزایش 2 برابری نظارت‌ بر ایرلاین‌ها در ایام اربعین

محمد محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اخیرا گفته بود که طبق دستور وزیر راه وشهرسازی در خصوص تخلف فروش بلیت پروازهای اربعین به هیچ عنوان با ایرلاینی که در این زمینه تخلف کند مماشات نخواهیم کرد و در ایام اربعین، نظارت‌های خود را دوبرابر خواهیم کرد.

پروازهای اربعین از ۲۴ مردادماه به صورت رسمی آغاز می‌شود و پیش فروش بلیت پروازها با قیمت مصوب، یعنی بلیت رفت و برگشت از تهران به نجف و بغداد ۱۰ میلیون تومان و از مشهد به فرودگاه‌های نجف و بغداد نیز ۱۲ میلیون تومان در بازار عرضه خواهد شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید