نماینده حماس در تهران عنوان کرد؛

جزئیات تازه از ترور اسماعیل هنیه

کدخبر: ۶۶۵۶۶۱
اقتصادنیوز: نماینده حماس در تهران جزئیات تازه ای از ترور شهید اسماعیل هنیه فاش کرد.
جزئیات تازه از ترور اسماعیل هنیه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، خالد قدومی گفت: جزئیات شامل مشاهدات شخصی بنده و گزارش رسمی از طرف سپاه است. این ترور ناجوانمردانه با موشک کوتاه برد و سر انفجاری ۷ کیلوگرمی اتفاق افتاده است. آن شب داخل اتاق رفتم و پیکر شهید هنیه را دیدم، در آنجا براساس مشاهدات عینی مشخص بود که دیوارهای این اتاق به سمت داخل منهدم شده است.

وی در جواب این سوال که آیا ضربه از بیرون به داخل اصابت کرده بود؟ عنوان کرد: بله، اما آیا راکت بوده یا چیز دیگری؛ این با استفاده از دوربین‌های ویژه و نظر متخصصین و گزارش‌های رسمی مشخص می‌شود. بر اساس مشاهدات بنده بین گزارش‌هایی که دیدم، شنیدم و خواندم گزارش‌های سپاه منطقی‌تر بود. وسیم ابوشعبان در اتاق دیگری بود. به محض اینکه پنجره‌ها شکسته و دیوارها آوار شد، پیکرش روی آوار قرار گرفته بود. البته قرار است بعد از تحقیقات توسط کمیته‌های مشترک جمهوری اسلامی ایران و مقاومت جزئیات این رخدا به مردم توضیح داده شود.

نماینده حماس در ایران همچنین درباره شهادت محافظ اسماعیل هنیه گفت: داستان وسیم ابوشعبان چیز دیگری است. اصلاً نوبت ایشان نبود که از قطر بیاید؛ کسی که باید می‌آمد مریض شد و آقای وسیم همراه هنیه به تهران آمد. وسیم ابوشعبان اهل قرآن و ذکر و تسبیح بود.

وی عنوان کرد: وسیم در ساختمان منتظر بود. من هم منتظر بودم تا شهید هنیه از مراسم ضیافت شام ریاست جمهوری بیایند. دیر شده و بچه‌های حراست خسته شده بودند. به وسیم گفتند: چند ساعت به صبح مانده است. شما می‌توانی بمانی؟، وسیم هم گفته: لبیک. می مانم. در واقع قسمتش چنین بود که بیاید، بماند و شهید بشود.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید