دلیل اصلی جدایی رضا رویگری از همسر اولش

کدخبر: ۶۶۵۷۹۳
رضا رویگری بازیگر نقش کیان در سریال مختار نامه دو بار ازدواج کرده که در این مطلب علت جدایی همسر اولش و نحوه آشنایی با همسر دومش را می خوانید.
دلیل  اصلی جدایی رضا رویگری از همسر اولش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک، رضا رویگری بازیگر و خواننده که چند سالی است که دچار بیماری و زمین گیر شده است، به تازگی در یک ویدیو از وضعیت جسمی، ناتوانی مالی و رفتن همسر دومش گفته است. صحبت های جدید رضا رویگری با واکنش های متفاوت و قضاوت های فراوانی همراه بوده و علت جدایی او از همسر اولش را بر سر زبان ها انداخته است.  

فرشته-میر-هاشمی

رضا رویگری بازیگر نقش کیان در مختارنامه در مصاحبه های قدیمی خود درباره جدایی از همسر اولش عنوان داشته که دلیل جداییش آشنایی با تارا همسر دومش نبوده و دلیل آن مربوط به کارکردن همسر سابقش فرشته هاشمی بوده است.

به گفته رضا رویگری، همسر سابقش فرشته هاشمی عاشق کارش بوده و همه وقت و زندگی اش را صرف کار کرده و به فکر زندگی مشترکش نبوده است. رضا رویگری به دلیل مخالفت با کار فرشته میرهاشمی حدود ده سال پیش یعنی سال 1393 از او جدا شد و یک سال و هشت ماه بعد از جدایی با تارا ازدواج کرد. 

فرشته میرهاشمی فوق لیسانس معماری و شهرسازی از دانشگاه تهران و دکترای روانشناسی از کالیفرنیا است که در آمریکا با رضا رویگری آشنا و با او ازدواج کرد. این زوج یک پسر به نام کیارش دارند که متولد سال 1353 و اکنون 50 ساله است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید