ساشا سبحانی به ایران بازگردانده می‌شود؟

کدخبر: ۶۶۶۰۶۷
اقتصادنیوز: کاظم غریب‌آبادی؛ معاون امور بین‌الملل قوه قضائی در نامه‌ای به سرپرست وزارت امور خارجه، خواستار پیگیری ویژه استرداد ساشاسبحانی از اسپانیا به ایران شد.
ساشا سبحانی به ایران بازگردانده می‌شود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، غریب‌آبادی در این نامه با اشاره به اتهامات ساشا سبحانی، از جمله مشارکت در قمار و شرط بندی و فریب نوجوانان ایرانی و سوء استفاده از کودکان زیر سن قانونی و پولشویی، تصریح کرد: تمامی اطلاعات و اسناد لازم از مدت‌ها قبل از کانال دیپلماتیک برای دولت اسپانیا ارسال شده، اما متاسفانه تاکنون اقدامی از سوی این کشور انجام نشده است!

خبر مرتبط
ساشا سبحانی به احمدی نژاد: یادت میاد می گفتی برو دختر چاوز رو بگیر؟/ خواهرزاده‌هایت پول ها را از کجا می آورند؟

محمود احمدی‌نژاد که این روزها خبرهای متعددی از او در فضای رسانه‌ای و مجازی منتشر می‌شود در یک گفت‌وگویی به عکسی که با ساشا سبحانی (آقازاده‌ معروفی که در اینستاگرام جنجالی و اخیرا بازداشت شد) واکنش نشان داد و وقتی مجری عکس را به او نشان داد ابتدا گفت این چه کسی است؟ این فرد را نمی‌شناسم.

دبیر ستاد حقوق بشر در ادامه تاکید کرد: با عنایت به اهمیت پرونده و آثاری که رفتار مجرمانه وی بر امنیت روانی جامعه دارد، موضوع استرداد این متهم در چارچوب همکاری و اصل عمل متقابل، نیاز به پیگیری ویژه دارد.

وی در پایان از سرپرست وزارت امور خارجه درخواست کرد تا با به‌کارگیری ظرفیت‌های لازم و ویژه، اقدام فوری و جدی در استرداد این متهم فراری و معرفی وی به پیشگاه عدالت به عمل آید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید