«اقتصادنیوز» پیگیری کرد:

پشت پرده جدایی سعید دقیقی از ملوان بندر انزلی/ علت قطع همکاری مشخص شد

کدخبر: ۶۶۶۱۰۳
اقتصادنیوز: سعید دقیقی سرمربی پیشین تیم فوتبال شمس‌آذر بعد از قطع همکاری با ملوان بندرانزلی، بار دیگر به تیم وطنی خود یعنی شمس‎آذر قزوین پیوست.
پشت پرده جدایی سعید دقیقی از ملوان بندر انزلی/ علت قطع همکاری مشخص شد

به گزارش اقتصادنیوز، این روزها سرنوشت یکی از سرمربیان جوان فوتبال ایران دستخوش برخی اخبار و حواشی شد. سعید دقیقی سرمربی فصل قبل تیم فوتبال شمس آذر قزوین در تاریخ 23 تیرماه امسال سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی شد اما یک هفته قبل، از هدایت این تیم استعفا کرد و روز گذشته به تیم فوتبال شمس آذر پیوست. هر چند مدعی است هنوز با این تیم قزوینی قرارداد رسمی امضا نکرده است. 

پیگیری‌های اقتصادنیوز حاکی از آن است که برخی از اعضای هیأت مدیره تیم فوتبال ملوان بندرانزلی هنگام انعقاد قرارداد به دقیقی گفته بودند بخشی از مبلغ قرارداد با کادرفنی و بازیکنان را 18 مرداد و بخش دیگر آن را تا اواسط مهرماه پرداخت می کنند. دقیقی این شرایط را پذیرفت اما در میانه فصل آماده‌سازی تیم فوتبال ملوان، به خاطر نبود منابع مالی حتی در خریداری آب معدنی هم به مشکل برخورده بودند. 

همین شرایط باعث شد دقیقی تصمیم به قطع همکاری با باشگاه ملوان به صورت دوستانه بگیرد و روانه زادگاهش، یعنی قزوین شود. البته به این دلیل که هنوز فسخ قرارداد دقیقی با ملوان بندرانزلی رسمی نشده و طرفین ماجرا در حال مذاکره برای توافق بر سر فسخ هستند، این مربی جوان هنوز با شمس آذر قراردادی امضا نکرده و دستیاران دقیقی، این تیم قزوینی را با فاصله بسیار کوتاه تا شروع فصل جدید لیگ برتر، تمرین می‌دهند.

نکته عجیب ماجرا اینجاست که چند ساعت بعد از خداحافظی سعید دقیقی با قوهای سپید انزلی، مازیار زارع سرمربی پیشین ملوان، سکان این تیم را بر عهده گرفت و یک اسپانسر هم به باشگاه ملوان بندرانزلی نزدیک شد تا وضعیت مالی را بهبود ببخشد. اتفاقی که شایعه قطع همکاری با دقیقی و عقدقرارداد با زارع بر اساس ایده اسپانسرها را در فضای پرحاشیه فوتبال ایران به وجود آورده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید