این نانوایی میلیاردی جریمه شد+ علت ماجرا

کدخبر: ۶۶۶۳۱۲
اقتصادنیوز: مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد از محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۹۸ میلیون ریالی برای عرضه خارج از شبکه آرد یارانه ای در یک نانوایی خبر داد.
این نانوایی میلیاردی جریمه شد+ علت ماجرا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر،  سید محمد مهدی مهاجریان مقدم گفت: پرونده عرضه خارج از شبکه هزار و ۳۰۰ کیسه آرد یارانه ای به ارزش هشت میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی و ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی یزد رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط و عرضه کالا در شبکه رسمی، متخلف ردیف اول را به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۱۹۸ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

مهاجریان مقدم گفت: شعبه همچنین متخلف ردیف دوم را برای مشارکت در عرضه خارج از شبکه آرد، به پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال محکوم و متخلفان را در مجموع به پرداخت ۱۶ میلیارد و ۶۹۸ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

خبر مرتبط
تغییر مبلغ جرایم تخلفات تعزیرات حکومتی

اقتصادنیوز: وزیر دادگستری با بیان اینکه هفتم مرداد امسال مبلغ‌های مصوب جدید جرایم تخلفات تعزیرات حکومتی اجرا می شود، گفت: گران فروشی، احتکار و قاچاق اقتصاد را فلج می کند و باید با دقت و جدیت با متخلفان برخورد شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد افزود: بازرسان اداره جهاد کشاورزی یزد این گزارش تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید