کارشکنی مقام استرالیا برای مردم غزه/فلسطینیان از دریافت ویزای این کشور محروم شدند

کدخبر: ۶۶۶۴۱۹
اقتصادنیوز: رهبر اپوزوسیون دولت استرالیا بدون در نظر گرفتن شهادت نزدیک به ۴۰ هزار فلسطینی ساکن غزه که به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، به صراحت ممنوعیت ورود فلسطینیان به خاک این کشور را خواستار شد.
کارشکنی مقام استرالیا برای مردم غزه/فلسطینیان از دریافت ویزای این کشور محروم شدند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، پیتر داتون (Peter Dutton) اظهار داشت: استرالیا به دلایل «امنیت ملی»، نباید پذیرای فلسطینیان از غزه باشد.

اظهارات این رهبر اپوزوسیون از سوی دولت «آنتونی آلبانز» (Anthony Albanese) نخست وزیر استرالیا بی درنگ رد شد.

داتون اظهارات علیه فلسطینیان که از منطقه جنگی غزه گریخته اند، شدت بخشیده و مدعی شد که در حال حاضر و بنابر «مخاطرات نامشخص امنیت ملی» نباید به هیچ یک از فلسطینیان اجازه ورود به استرالیا داده شود.

این گزارش می افزاید: با توجه به اینکه تونی بروک (Tony Burke) وزیر جدید امور داخلی استرالیا اعلام کرده است که در حال حاضر هیچ کشوری نباید فلسطینیان را به غزه بازد گرداند، هم اکنون دولت آلبانز به دنبال راه هایی است تا به فلسطینی هایی که به استرالیا گریخته اند اجازه اقامت بیشتری دهد.

هزاران فلسطینی از گرفتن ویزای استرالیا محروم شدند

درحالی رهبر اپوزوسیون استرالیا نسبت به ممنوعیت ورود فلسطینیان به این کشور حرف می زند، شبکه خبری «اسکای نیوز» گزارش داد: هزاران فلسطینی که از غزه گریخته اند از گرفتن ویزای استرالیا محروم شدند و کانبرا درخواست ویزای آنان را رد کرده است.

تارنمای این شبکه خبری انگلیسی اضافه کرد: بنابر آمار و اطلاعاتی که به دست این شبکه رسیده است، از زمان حملات هفتم اکتبر سال گذشته میلادی، از ۱۰ هزار ۳۳ درخواست ویزایی که حکومت خودگردان فلسطین برای استرالیا صادر کرده، تاکنون هفت هزار و ۱۱۱ درخواست رد شده است.

در حالی استرالیا که مدعی برخورداری از ارزش های انسانی و بشردوستانه به سبک غربی است، از پذیرش فلسطینیان در این برهه خودداری می ورزد که با تداوم جنایت های رژیم صهیونیستی، شمار شهدای غزه از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون به ۳۹ هزار و ۹۶۵ نفر رسیده است.

سازمان پزشکان بدون مرز اعلام کرده است که در حدود ۱۰ ماه جنگ رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، پزشکان و کادر درمان دچار آسیب‌های روحی شدیدی شده اند، زیرا هیچ جای امنی باقی نمانده است و آنها هر روز شاهد شهادت تعداد بیشتری از مردم منطقه هستند.


خبر مرتبط
تل‌آویو به سیم آخر زد/ مانع‌تراشی اسرائیل از ورود هیات‌های امدادی به نوار غزه

اقتصادنیوز: یک نهاد وابسته به سازمان ملل از مانع تراشی رژیم صهیونیستی برای اعزام هیأت‌های امدادی به نوار غزه خبر داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید