پیشنهاد وزیر پیشنهادی درباره تغییر ساختار وزارت+ فیلم

کدخبر: ۶۶۷۴۶۸
اقتصادنیوز: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برنامه های خود را تشریح کرد.
پیشنهاد وزیر پیشنهادی درباره تغییر ساختار وزارت+ فیلم

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: ایجاد معاونت یا تغییر ساختار در وزارت راه و شهرسازی با ایجاد یک شاکله اقتصادی لازم است که در این صورت پشتیبان همه پروژه‌های حمل و نقلی و مسکنی خواهد بود.

 «فرزانه صادق مالواجرد» امروز (دوشنبه) در جلسه بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در صحن علنی مجلس افزود: باور دارم که تمام دولت‌های پیشین در ادوار مختلف زحمات ارزشمندی داشتند و اگر میانگین حمل و نقل در کشور، استقرار جمعیت و فعالیت در فضای سرزمینی ایران، تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران را به طور منصفانه مرور کنیم به هیچ وجه نمی‌نواتیم منکر زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه ساختارها و عاملیت های درگیر این موضوع باشیم؛ به همین دلیل است که به کرات اعلام کرده ام تعهد به مردم تعهد جمهوری اسلامی به ولی نعمتان آن است.

وی بیان‌داشت: هر فردی که سکان مسئولیت را به دست می‌گیرد وظیفه انجام این تعهدات را به بهترین و سریع‎ترین شکل ممکن آن دارد.

صادق مالواجرد خاطرنشان‌کرد: وزارت شهرسازی به عنوان متولی حمل و نقل و شهرسازی، متولی بیش از ۱۵ درصد از تولید ناخالص داخلی و ۲۰ درصدی از اشتغال به عنوان یکی از پیشران‌های اقتصادی در کشور به حساب می‌آید و امروزه بیشتر صاحبنظران اقتصادی رشد کشورها را وابسته به حمل و نقل می‌دانند.


اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۲ شهریور

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید