امیر دریادار حمزه علی کاویانی مطرح کرد:

ایران صاحب سالم ترین خطوط مواصلاتی آب‌های جهان

کدخبر: ۶۶۸۲۰۰
اقتصادنیوز: جانشین نیروی دریایی راهبردی ارتش گفت: ایران اسلامی با پشتیبانی ناوگان نیروی دریایی سالم‌ترین خطوط مواصلاتی را آب‌های جهان دارد.
ایران صاحب سالم ترین خطوط مواصلاتی آب‌های جهان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امیر دریادار حمزه علی کاویانی روز پنجشنبه در حاشیه اختتامیه فرهنگی و ورزشی کارکنان این نیرو در دانشگاه علوم دریایی نوشهر در گفت وگو با خبرنگاران افزود: ناوگان نیروی دریایی ارتش همچنین در آبهای جهان به سایر کشورهایی که در معرض دزدان دریایی بودند کمک می‌کند.

وی اظهار کرد: امروز صحنه شمال اقیانوس هند که محل فعالیت دزدان دریایی به نمایندگی از نظام سلطه و آمریکایی‌ها بود، نیروی دریایی ارتش توانسته صحنه امن و پاک برای تبادلات تجاری و بازرگانی برای تردد کشتی‌ها فراهم کرده است.

وی یادآور شد: نیروی دریایی ارتش به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران صحنه دریایی را برای تردد کشتی‌هایی که مبادلات کالاها و نفت را در دریا انجام می‌دهند، امن کرده که این از افتخارات نظام اسلامی است.

خبر مرتبط
پیام فرمانده ارتش به دولت چهاردهم/این تعاملات تقویت می‌شود

اقتصادنیوز: فرمانده کل ارتش در پیام‍‌های جداگانه، کسب رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی را به وزیران دولت چهاردهم تبریک گفت و آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای تقویت تعاملات دو جانبه در حوزه‌ها و تخصص‌های مختلف با ظرفیت‍‌های در اختیار را اعلام کرد.

جانشین نیروی دریایی راهبردی ارتش با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی فرزندان کارکنان این نیرو در نوشهر گفت: ناوگان نیروی دریایی ارتش وقتی که در آب‌های جهان حضور می‌یابند این حضور در واقع پشتوانه و همکاری خانواده‌ها را می‌طلبد که امروز این همراهی و نشاط را در این جشنواره می‌بینیم.

دریادار کاویانی یادآور شد : همین همراهی خانواده‌هاست که ناوگان نیروی دریایی ارتش در آبهای جهان حضور می یابد و نقش آفرینی می‌کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید