حادثه در این استان/ برخورد مینی‌بوس با پراید چند مصدوم داشت؟

کدخبر: ۶۶۸۲۶۷
اقتصادنیوز: سرهنگ پرویز رضایی نسب اظهارکرد: در پی اعلام یک مورد تصادف در محور فرعی سرچشمه (نرسیده به روستای اوزون بیجه) بخش حصار گرمخان صبح امروز از طریق مرکز فوریت های ۱۱۰ بلافاصله عوامل پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.
حادثه در این استان/ برخورد مینی‌بوس با پراید چند مصدوم داشت؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، معاون عملیات پلیس راه خراسان شمالی گفت: برخورد مینی بوس با پراید صبح امروز در روستای اوزون بیجه در بخش حصار گرمخان این استان سه مصدوم برجا گذاشت.

سرهنگ پرویز رضایی نسب اظهارکرد: در پی اعلام یک مورد تصادف در محور فرعی سرچشمه (نرسیده به روستای اوزون بیجه) بخش حصار گرمخان صبح امروز از طریق مرکز فوریت های ۱۱۰ بلافاصله عوامل پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: برابر بررسی‌های صورت گرفته مشخص گردید در این حادثه یک دستگاه خودروی پراید به دلیل تجاوز به چپ با یک دستگاه مینی بوس برخورد نموده است که بر اثر این حادثه سه نفر(راننده و دو سرنشین) خودروی پراید مجروح شدند.

معاون عملیات پلیس راه استان با بیان اینکه راننده خودروی پراید فاقد گواهینامه رانندگی بود از شهروندان خواست تا در صورت نداشتن مهارت و گواهینامه رانندگی به هیچ عنوان با خودرو رانندگی نکنند.

اوزن بیجه، روستایی از توابع بخش گرمخان شهرستان بجنورد در استان خراسان شمالی ایران است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید