کاراته ایران به عنوان نایب قهرمانی آسیا رسید

کدخبر: ۶۶۸۵۱۷
اقتصادنیوز: در پایان رقابت‌های کاراته قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا نمایندگان کشورمان با کسب ۱۲ مدال به عنوان نایب قهرمانی آسیا رسیدند.
کاراته ایران به عنوان نایب قهرمانی آسیا رسید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، رقابت‌های رده سنی نوجوانان و جوانان بیست و دومین دوره کاراته قهرمانی آسیا امروز(شنبه) در شرایطی در شهر مانیل فیلیپین به پایان رسید که نمایندگان کشورمان با کسب 4 مدال طلا، 3 نقره و 5 برنز به عنوان نایب قهرمانی آسیا رسید. 

ژاپن با کسب 14 مدال طلا، یک نقره و 6 برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد و قزاقستان نیز با 2 مدال طلا، 5 نقره و 5 برنز پس از تیم ایران در مکان سوم جای گرفت. تیم‌های عربستان سعودی با 2 مدال طلا، 3 نقره و 3 برنز، کویت با یک مدال طلا، یک نقره و 3 برنز، اردن با یک مدال طلا و یک نقره و فلسطین نیز یک مدال طلا به ترتیب در مکان‌های چهارم تا هفتم قرار گرفتند.

خبر مرتبط
هفتمی دختر سنگ‌نورد ایران در قهرمانی جهان چین

اقتصادنیوز: سارینا غفاری در سنگ‌نوردی نوجوانان و جوانان قهرمانی جهان در چین هفتم شد.



ویتنام با 4 مدال نقره و 3 برنز، تایلند با 2 مدال نقره و 6 برنز، ازبکستان با یک مدال نقره و 5 برنز، قرقیزستان با یک مدال نقره و 3 برنز، فیلیپین و اندونزی با یک مدال نقره و 2 برنز، هنگ‌کنگ با یک مدال نقره، چین تایپه با 3 مدال برنز و تیم‌های مالزی، ماکائو، سنگاپور، ترکمنستان، هند و امارات هر کدام با یک مدال برنز در رده‌های هشتم تا شانزدهم جدول رده بندی ایستادند.

در این رقابت‌ها پارمیس علیپور، ساغر جندقی، مهلا صداقت و امیرعلی تیموری به مدال طلا رسیدند. الینا صفاجو، ابوالفضل همدم‌جو و وهاب شاهمیر مدال نقره کسب کردند و غزل فتحی، مریم گرزین، محمد عبدالهی، ابوالفضل صادقی و کاتای تیمی نوجوانان نیز به مدال برنز رسیدند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید