زاکانی: پیاده‌روی جاماندگان اربعین زمینه‌ساز ظهور منجی عالم است

کدخبر: ۶۶۸۶۰۰
اقتصادنیوز: شهردار تهران گفت: پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی ایمان و تعهد به راه شهدا و زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است.
زاکانی: پیاده‌روی جاماندگان اربعین زمینه‌ساز ظهور منجی عالم است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، علیرضا زاکانی در مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی (ع) روز یکشنبه ۴شهریورماه در میدان حضرت عبدالعظیم حسنی شهرری اظهار داشت: پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی ایمان و تعهد به راه شهدا و زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است.

شهردار تهران افزود: پیاده روی اربعین جلوه های یک عمر ایمان مردم و تعهدشان نسبت به راه شهدا(ع) است.

وی خاطر نشان کرد: پیوستگی این علاقه و محبت به سیدالشهدا یکپارچگی امت اسلامی و مستضعفین جهان را علیه ظلم وستم فراهم می سازد تا زمینه ساز حکومت عدالت گستر امام زمان (عج) گردد.

خبر مرتبط
تصادف خونین زائران اربعین در این منطقه پاکستان+ جزئیات

اقتصادنیوز: منابع پلیس پاکستان اعلام کردند که صبح روز یکشنبه بر اثر سقوط اتوبوس حامل زائران به دره ای در جنوب غربی ایالت بلوچستان پاکستان، ۱۲ نفر کشته و ۲۲ نفر زخمی شدند.

دلدادگان حسینی که چند سالی است به نام جاماندگان اربعین با دل هایی شکسته از بامداد روز اربعین از گوشه و کنار پایتخت کشور در میدان آیینی امام حسین (ع) گردهم می آیند، تا شهر ری و بارگاه متبرک شاه عبدالعظیم حسنی (ع) به یاد اربعین سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش پیاده روی کرده و در سوگ امام مظلوم و اهل بیتش اشک می ریزند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بورس تهران در هفته اخیر

      اقتصادنیوز: در هفته اخیر میانگین ارزش معاملات خرد سهام اندکی تغییر کرد و در محدوده ۳ هزار میلیارد تومان ماندگار بود.

    کارگزاری مفید