کاهش محسوس تعداد جانباختگان تصادفات در ایام اربعین

کدخبر: ۶۶۸۹۶۱
اقتصادنیوز: جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی کل کشور گفت: با همکاری مردم شاهد کاهش ۳۰ درصدی جان‌باختگان تصادفات در مرزها در مسیر تردد زائران در مرزها بوده‌ایم.
کاهش محسوس تعداد جانباختگان تصادفات در ایام اربعین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سردار حسن مؤمنی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی کل کشور درباره تمهیدات پلیس راه در زمینه موج بازگشت زائران اظهار داشت: اکثر زائران از زیارت اربعین حسینی باز گشته‌اند ولی هنوز تعدادی در خاک عراق‌اند دیروز هم موج بازگشت داشتیم و همچنان هموطنان در حال بازگشت به ایران هستند.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی کل کشور افزود: همکاران ما در راستای امنیت جاده‌ها اقدام و با همکاری مردم شاهد کاهش ۳۰ درصدی جان‌باختگان تصادفات در مرزها در مسیر تردد زائران در مرزها بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه نگران خستگی و خواب آلودگی رانندگان در مسیر بازگشت هستیم، گفت: رانندگان حتماً در طول مسیر استراحت کنند سال گذشته هم بیشترین حوادث را در مسیر بازگشت داشتیم.

سردار مؤمنی بیان داشت: راننده نقش اصلی در تصادف را دارد هرچند جاده ناایمن باشد و راننده می‌تواند پیشگیری کند. عدم توجه به جلو امسال در تصادفات افزایش یافته و ۴۷ درصد عامل تصادفات بوده است که ناشی از خستگی و یا استفاده از تلفن همراه حین رانندگی است و اکثر تصادفات که منجر به فوت رانندگان شده ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید