واژگونی خودرو در نیشابور قربانی گرفت

کدخبر: ۶۶۹۴۹۴
اقتصادنیوز: واژگونی یک دستگاه خودرو ساینا در جاده نیشابور - سبزوار، یک کشته و سه مصدوم برجا گذاشت.
واژگونی خودرو در نیشابور قربانی گرفت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سیدحمید حسینی، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با اعلام این خبر اظهار کرد: واژگونی خودرو سواری در جاده نیشابور حدود ساعت هفت و ۱۵ دقیقه صبح پنجشنبه در محدوده قبل از روستای «حسن آباد سالار» رخ داد، که برای امدادرسانی به مصدومان، بالگرد اورژانس هوایی و آمبولانس پایگاه حسن آباد به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان اورژانس در صحنه حادثه و در بررسی اولیه تعداد مصدومان این حادثه چهار نفر ارزیابی شد که متأسفانه یک مصدوم به علت شدت جراحات وارده فوت کرده بود.

خبر مرتبط
تصادف مرگبار ریو با کامیونت خاور در محور میمه + تعداد کشته‌ها و زخمی‌ها

اقتصادنیوز: برخورد خودرو ریو با کامیونت خاور در محور میمه به شاهین شهر یک کشته و پنج مصدوم داشت.

وی گفت: یک مصدوم دیگر حادثه پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی توسط کارشناسان اورژانس برای ادامه روند درمانی توسط آمبولانس حسن آباد و ۲ مصدوم دیگر با همکاری بالگرد و آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ نیشابور به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور منتقل شدند.

حسینی با بیان اینکه استفاده از کمربند ایمنی به عنوان یکی از مؤثرترین راهکارهای کاهش میزان آسیب در حوادث رانندگی است، افزود: استفاده از کمربند ایمنی تا به حال بیش از هر مداخله دیگری جان انسان‌ها را در حوادث ترافیکی نجات داده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید