مسافران بخوانند/ جاده چالوس چه روزهایی مسدود است؟

کدخبر: ۶۶۹۹۰۶
اقتصادنیوز: مسافرانی که در هفته جاری قصد عزیمت به جاده چالوس دارند، این خبر را بخوانند.
مسافران بخوانند/ جاده چالوس چه روزهایی مسدود است؟

به گزارش اقتصادنیوز، پلیس راه مازندران محدودیت‌های ترافیکی جاده چالوس را در هفته جاری اعلام کرد.

بنا بر جدول محدودیت ترافیکی پلیس راهور فراجا، تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز یکشنبه ۱۱ شهریور تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۷ شهریور از محورهای کرج چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و برعکس ممنوع است. همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت همچنان در محور کرج چالوس و برعکس ممنوع است.

محدودیت ترافیکی جاده چالوس

براساس این گزارش، پیش‌بینی می‌شود در صورت پرحجم بودن ترافیک روزهای یکشنبه و سه‌شنبه (۱۱ و ۱۳ شهریور) ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه در محور چالوس به شرح ذیل باشد:

خبر مرتبط
جاده چالوس یکطرفه شد/ ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب

اقتصادنیوز: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از یکطرفه‌شدن جاده چالوس در مسیر شمال به جنوب خبر داد و آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

بر اساس مطلبی که ایرنا نوشته است، از ساعت ۱۲ از مرزن‌آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می‌شود. (شمال به جنوب) از ساعت ۱۵ همان روز از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می‌شود. همچنین از ساعت ۲۴ محدودیت یک‌طرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود.

علاوه بر این، روزهای دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه (۱۲ ، ۱۴ و ۱۵ شهریور ۱۴۰۳) در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی به صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید