این 20 نفر در لردگان بازداشت شدند/ ماجرا چه بود؟

کدخبر: ۶۷۰۳۴۳
اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی شهرستان لردگان از دستگیری ۲۰ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای این شهرستان و کشف دو قبضه سلاح خبر داد.
این 20 نفر در لردگان بازداشت شدند/ ماجرا چه بود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، علی تابش‌فرد با اعلام خبر دستگیری ۲۰ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی در لردگان، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای این شهرستان، ماموران انتظامی به سرعت به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان افزود: پس از بررسی‌های به عمل آمده توسط ماموران صحنه جرم، مشخص شد افرادی در پی اختلافات به وجود آمده به شدت با یکدیگر درگیر و با قدرت نمایی با سلاح سرد و گرم و اخلال در نظم عمومی، موجب ایجاد رعب و وحشت در بین مردم شده‌اند.

وی با اشاره به مجروح شدن تعدادی از طرفین نزاع، ادامه داد: در ادامه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲۰ نفر از عاملان این درگیری شده و آن‌ها را دستگیر و دو قبضه سلاح شکاری کشف و به‌منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.

خبر مرتبط
واکنش این کشور به ترور هنیه/ورود خاورمیانه به نزاعی بلندمدت

اقتصادنیوز: وزارت خارجه برزیل با صدور بیانیه‌ای به ترور رئیس فقید دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس واکنش نشان داد.

تابش‌فرد خاطرنشان کرد: پلیس با مخلان نظم و امنیت تعارف ندارد و افرادی که نیت‌های پلیدی در سر می‌پرورانند بدانند که پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان و حمایت دستگاه قضائی با آنان برخورد خواهد کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید