بیانیه حزب‌الله درباره حملات امروز به صهیونیست‌ها

کدخبر: ۶۷۱۱۶۹
اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه ای درباره حملات امروز به مواضع صهیونیست‌ها توضیح داد.
بیانیه حزب‌الله درباره حملات امروز به صهیونیست‌ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که مجاهدان مقاومت اسلامی در راستای حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و همچنین در پاسخ به تجاوزارت دشمن صهیونیستی به روستاهای جنوبی و منازل امن به‌ویژه در شهرک «کونین» امروز شنبه محل استقرار سربازان رژیم اشغالگر در اطراف شهرک «منوت»‌ را با تسلیحات موشکی و مستقیما هدف قرار دادند.

براساس گزارش شبکه خبری الجزیره، پیشتر نیز مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرده بود در راستای حمایت از مردم و پشتیبانی از مقاومت در غزه امروز (شنبه) پایگاه «حدب یارون» را با توپخانه هدف قرار داد.

قبل از آن نیز مقاومت اسلامی لبنان گفته بود پایگاه «جبل نریا» را در حمایت از نوار غزه و مقاومت آن و در پاسخ به حملات دشمن اسرائیلی به روستاها و خانه‌های امن جنوب به ویژه حمله اخیر به شهرک فرون هدف قرار داده است.

پایگاه جبل نریا مقر فرماندهی گردان‌ها بوده که در حال حاضر نیروهای تیپ جولانی در آن مستقر هستند. این بیانیه حزب‌الله لبنان در حالی است که ارتش اشغالگر اعلام کرد که پرتاب حدود ۳۰ موشک به سمت الجلیل علیا و منطقه کوه «مرون» و نفوذ پهپاد به الجلیل غربی را رصد کرده است.

رسانه‌های عبری پس از این حملات از وقوع آتش سوزی در شهرک «لیمان» در الجلیل غربی در پی شلیک موشک از جنوب لبنان خبر دادند.

همچنین پهپادها و هواپیماهای جاسوسی دشمن در حریم هوایی بخش‌های غربی و مرکزی جنوب لبنان در حال پرواز هستند.

از زمان آغاز جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان بر توقف جنگ غزه به‌عنوان شرط خود برای توقف حملاتش علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

به گزارش رسانه‌های عبری ده‌ها شهرک در شمال اراضی اشغالی به دلیل حملات حزب‌الله تخلیه شده و این مناطق شبیه شهر ارواح شده است. ساکنان شهرک‌های شمالی می‌گویند کابینه نتانیاهو آن‌ها را به حال خودشان رها کرده است و فکری برای حل بحران مناطق شمالی نمی‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید