شاهین صمدپور درباره داماد علی انصاریان چه گفت؟+ فیلم

کدخبر: ۶۷۱۵۹۳
اقتصادنیوز: یک خبرنگار آزاد که با مادر مرحوم علی انصاریان دیدار کرده بود، با انتشار یک فیلم داماد علی انصاریان را خطاب قرار داد.
شاهین صمدپور درباره داماد علی انصاریان چه گفت؟+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز، از هفته گذشته که مادر مرحوم علی انصاریان با یکی از رسانه های ورزشی درباره اختلاف خانوادگی با داماد و دخترش سخن به میان آورد، حاشیه های زیادی به جان خانواده این فوتبالیست فقید و پرطرفدار افتاد. 

بعد از مصاحبه جنجالی مادر مرحوم انصاریان، برخی چهره ها مانند المیرا شریفی مجری تلویزیون و شاهین صمدپور خبرنگار آزاد به دیدار خانواده مادر علی انصاریان رفتند و از سلامت کامل جسمانی او خبر داده بودند. اما بعد از این موضوع، خواهر علی انصاریان با همان رسانه ورزشی مصاحبه کرد و آن رسانه مدعی شد، مدارکی در اختیار دارد که نشان می دهد همه اموال مرحوم علی انصاریان به نام مادرش است.

خبر مرتبط
جزییات تازه از مشکلات خانوادگی و اموال زنده یاد علی انصاریان

اقتصادنیوز : چند روزی است که ماجرای مادر مرحوم علی انصاریان در رسانه ها و فضای مجازی دل دوستداران وی را به درد آورده است. وضعیت ننه علی پس از حاشیه های اخیر را در ادامه بخوانید.

به گزارش اقتصادنیوز، خواهر علی انصاریان همچنین این نکته را هم رسانه ای کرده بود که مادرش قرص مصرف می کند و تحت نظر پزشک قرار دارد. این مباحث در حالی مطرح شد که شاهین صمدپور خبرنگار آزاد، با انتشار یک فیلم اعلام کرد که به دیدار مادر علی انصاریان رفته است و بعد از آن هم، داماد علی انصاریان را خطاب قرار داد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید