حکم جدید ستار هاشمی در وزارت ارتباطات+ جزئیات

کدخبر: ۶۷۱۸۴۷
اقتصادنیوز: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (سه‌شنبه) با صدور حکمی علیرضا عبداللهی‌نژاد، را به سمت «رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت» منصوب کرد.
حکم جدید ستار هاشمی در وزارت ارتباطات+ جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به  نقل از ایسنا، سیدستار هاشمی در حکم خود خطاب به عبداللهی نژاد آورده است:

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت اصول اخلاق اسلامی و حرفه ای، در مسیر پیشبرد برنامه ها و ماموریت های مرکز، تعامل و ارتباط مستمر و موثر با ذینفعان و کارکنان مجموعه، خبرنگاران و اصحاب رسانه ها، نخبگان و سرآمدان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، صاحبنظران دانشگاهی و همچنین ارائه و تبیین دقیق، درست، بهنگام و شفاف فعالیت ها و دستاوردهای وزارتخانه، بخش های ستادی، معاونت ها و سازمان ها و شرکت های تابعه، وظائف و ماموریت های خویش را به نحو مطلوب به انجام رسانید.   

وزیر ارتباطات همچنین در نامه جداگانه ای از زحمات و خدمات آقای محمد احسان خرامید در مدت تصدی مسئولیت روابط عمومی وزارت قدردانی کرد.

خبر مرتبط
انتصاب در وزارت ارتباطات/ ستار هاشمی حکم جدید صادر کرد

اقتصادنیوز: وزیر ارتباطات در حکمی مصطفی حسنی را به عنوان رئیس مرکز حراست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب کرد.

عبداللهی‌نژاد، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی با مرتبه دانشیاری است که پیش از این به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دولت دوازدهم فعالیت کرده است.

براساس اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وی صاحب کتاب، تالیفات و آثار علمی و پژوهشی متعددی در حوزه ارتباطات، روابط عمومی و روزنامه نگاری بوده و سالها به عنوان روزنامه نگار در خبرگزاری ایرنا و روزنامه های انتخاب و ایران دیلی مشغول فعالیت بوده است.  

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید