جیمی جامپی که گل 902 رونالدو را سوزاند/ فوق ستاره خشمگین شد+ عکس

کدخبر: ۶۷۲۰۴۲
اقتصادنیوز: یک جیمی جامپ در جریان بازی پرتغال اسکاتلند مانع به ثمر رسیدن نهصد و دومین گل رونالدو شد.
جیمی جامپی که گل 902 رونالدو را سوزاند/ فوق ستاره خشمگین شد+ عکس

به گزارش اقتصادنیوز، در بازی 2 روز پیش پرتغال اسکاتلند یک اتفاق عجیب رخ داد و مانع گل زنی رونالدو شد. 

در جریان پیروزی پرتغال مقابل اسکاتلند در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، هواداری به زمین مسابقه هجوم برد و تلاش کرد کریستیانو رونالدو را در آغوش بگیرد. این نکته را هم اضافه کنیم که رونالدو که چند روز پیش در بازی مقابل کرواسی نهصدمین گل دوران حرفه‌ای خود را به ثمر رسانده بود، بار دیگر قهرمان تیم ملی پرتغال شد و با زدن گل دقیقه ۸۸ پیروزی تیمش را قطعی کرد. 

بر اساس مطلبی که خبر ورزشی نوشته است، در دقایق پایانی بازی و در وقت‌های تلف شده، یکی از هواداران به طور ناگهانی وارد زمین شد و تلاش کرد به رونالدو برسد؛ درست در لحظه‌ای که پرتغال در حال حمله و رونالدو به دنبال زدن دومین گلش در این دیدار بود. ابتدا هوادار موفق نشد به اسطوره پرتغال نزدیک شود، اما با سُر خوردن ناگهانی یک مأمور امنیتی که در تعقیب او بود، فرصتی دیگر برای او ایجاد شد. این مأمور که در لحظه‌ای حساس روی زمین افتاد، باعث شد هوادار به رونالدو نزدیک‌تر شود. با این حال، رونالدو فاصله‌اش را با هوادار حفظ کرد و به او اجازه نداد که نزدیک شود.

350432

این صحنه در بین تماشاگران واکنش‌های متفاوتی به دنبال داشت؛ برخی آن را سرگرم‌کننده یافتند و عده‌ای دیگر از اینکه این حادثه مانع گلزنی بیشتر رونالدو شد، ناراحت بودند. یکی از هواداران گفت: «نحوه افتادن مأمور امنیتی واقعاً خنده‌دار بود.» و دیگری نوشت: «افتضاح‌ترین شیرجه از مأمور امنیتی!» فرد دیگری نیز با شوخی گفت: «این مرد مانع به ثمر رسیدن گل ۹۰۲ رونالدو شد، باید برای همیشه زندانی شود!»

350431

رونالدو با گلزنی مقابل اسکاتلند، تیم پرتغال را به صدر جدول لیگ ملت‌ها رساند. اسکات مک‌تامینی در ابتدا برای اسکاتلند گلزنی کرده بود، اما برونو فرناندش با یک شوت دیدنی بازی را به تساوی کشاند و رونالدو تیمش را پیروز میدان کرد.
350430

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید