آغاز موج خروج مسافران گیلان از صبح امروز

کدخبر: ۶۷۲۳۹۶
اقتصادنیوز: غلامعلی نیک فهم با اشاره به ورود ۱۴۷ هزار و ۵۲۱ دستگاه خودرو به استان گیلان طی روزهای ۲۱ و ۲۲ شهریورماه، اظهار کرد: همچنین شاهد خروج ۱۴۵ هزار و ۹۵۴ دستگاه خودرو از استان طی این مدت بودیم.
 آغاز موج خروج مسافران گیلان از صبح امروز

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مدیرکل راهداری گیلان، با اشاره به آغاز موج خروج مسافران از استان از صبح امروز گفت: طی ۶ روز گذشته ۴۵۰ هزار خودرو وارد استان، ۴۴۳ هزار و ۸۸۹ خودرو از استان خارج شده اند و روز گذشته بالغ بر ۷۹ هزار خودرو از استان خارج شدند.

وی با اشاره به آغاز موج خروج مسافران از استان از صبح امروز، افزود: شاهد ترافیک سنگین از تقاطع سراوان تا امامزاده هاشم هستیم.

خبر مرتبط
مسافران گیلان بخوانند/ هوا تا کی بارانی است؟

اقتصادنیوز: محمد دادرس با اشاره به آخرین الگوهای هواشناسی در گیلان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده آسمانی صاف تا نیمه ابری، وزش باد، کاهش افزایش ابر و رگبار و احتمال رعد و برق برای امروز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه ترافیک در سایر محورهای استان پر حجم، اما روان است، گفت: از رانندگان می خواهیم با رعایت قوانین و مقررات رانندگی مانند رعایت حق تقدم و  سرعت مجاز، عدم انحراف به چپ و سبقت غیر مجاز و از همه مهمتر عدم صحبت با گوشی تلفن همراه در حین رانندگی، لذت سفر خوشی را به خانواده های خودشان هدیه بدهند.

نیک فهم خاطرنشان کرد: نیروهای راهداری در ایام تعطیلات در تمامی محورهای مواصلاتی استان با هدف خدمت‌رسانی به مسافران در حالت آماده‌باش بودند و شماره تلفن شبانه روزی ۱۴۱ نیز آماده پاسخگویی به هموطنان درخصوص آخرین وضعیت راه هاست.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید