ناگفته های مهراب قاسمخانی از زندگی مشترک با شقایق دهقان

کدخبر: ۶۷۲۹۰۹
اقتصادنیوز : مهراب قاسم خانی نویسنده و فیلم نامه نویس معروف برای اولین بار ناگفته های ازدواجش را در مصاحبه ایی به زبان آورد.
ناگفته های مهراب قاسمخانی از زندگی مشترک با شقایق دهقان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک، مهراب قاسم‌ خانی نویسنده سرشناس در جدیدترین مصاحبه خود حرف‌های تازه ای درباره زندگی شخصی، ازدواج و طلاق‌هایش عنوان نمود که در فضای مجازی پربازدید شد.

مهراب قاسمخانی برادر کوچکتر پیمان قاسمخانی پس از 6 سال جدایی از همسر هنرمندش شقایق دهقان درباره زندگی مشترک با او گفت:ازدواج چیز خوبیه، برای خودم می‌تونم بگم من دوبار ازدواج کردم و دوبار جدا شدم، قاعدتاً باید کسی باشم که اینجا باید بشینم بگم ازدواج چیز بدیه اما اینطور نیست.

خصوصاً ازدواج دومم رو اصلاً به عنوان شکست بهش نگاه نمی‌کنم من، سال‌های خیلی زیادی خیلی خوش گذشته بهم، اصولاً رابطه‌ای هم بوده که نمود بیرونیش رو همه می‌دیدند و چیز فیکی نداشت، یعنی واقعاً داشت به من حداقل خیلی خوش می‌گذشت.

من 15 سال زندگی عاشقانه و خوشحال و امن آروم داشتم، خوب این چیز خیلی خوبیه چرا من باید بیام بگم ازدواج بده.

مهراب قاسم خانی نویسنده و فیلم نامه نویس معروف و طراح صحنه سینما و تلویزیون که با نویسندگی در مجموعه‌های طنزی مانند پاورچین، شب‌های برره، باغ مظفر، مرد هزار چهره، ساختمان پزشکان و... مشهور شد، سالها پیش با خانمی به نام مریم گلرو ازدواج کرده که حاصل آن دختری به نام نیروانا متولد 18/ 11/ 1376 است، قاسم خانی و همسر اولش از هم جدا شدند و او دومین بار با شقایق دهقان بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ازدواج کرد، آنها زندگی بی حاشیه ای در کنار هم داشتند اما پس از مدتی در سکوت خبری از هم جدا شدند. شقایق دهقان و مهراب قاسم خانی پسری به نام نویان دارند که متولد 24 دی 1386 در تهران است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • بررسی تازه‌ترین آمارهای بانک مرکزی از رشد اقتصادی در بهار ۱۴۰۳

      اقتصادنیوز: آمارهای رشد اقتصادی به روش هزینه در بهار امسال نشان می‌دهد رشد اقتصادی در بهار ۱۴۰۳ به سطح ۴.۲ درصد رسیده…

    کارگزاری مفید