خبر مهم درباره دانشجویان و اساتید اخراجی

کدخبر: ۶۷۳۱۰۲
اقتصادنیوز: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه این دانشگاه محل تحصیل و فعالیت بهترین اعضای هیات علمی، دانشجویان و نیروهای انسانی است، از پیگیری برای بازگشت به تحصیل دانشجویان و بازگشت به کار اساتید اخراجی این دانشگاه خبر داد.
خبر مهم درباره دانشجویان و اساتید اخراجی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، دکتر سیدرضا رئیس کرمی اظهار داشت: رئیس جمهور تاکید ویژه ای بر بازگشت به تحصیل اساتید و دانشجویانی که در سال های گذشته مورد بی مهری قرار گرفته اند، دارد و در دانشگاه علوم پزشکی تهران در مقایسه با سایر دانشگاه ها، تعداد دانشجویان اخراجی کمتر بوده اما مواردی وجود دارد که در حال پیگیری هستیم تا دانشجویان به تحصیل و اساتیدی که به دلایل غیر اداری و غیر تخصصی، مورد بی مهری قرار گرفته اند، به محل کار خود بازگردند.

وی یادآور شد: از دیرباز دانشگاه علوم پزشکی تهران محل تحصیل و تربیت بهترین پزشکان، متخصصان و نیروهای حوزه سلامت برای کل کشور بوده است و تعداد قابل توجهی از جامعه سلامت که به مردم خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می کنند، فارغ التحصیل این دانشگاه هستند.

خبر مرتبط
آخرین وضعیت بازگشت اساتید اخراجی به دانشگاه‌ها/ بازگشت 5 نفر منتفی شد

اقتصادنیوز: رییس هیات عالی جذب اعضای هیات علمی شورای عالی انقلاب فرهنگی از تایید نشدن پرونده شکایت پنج نفر از کسانی که به هیات عالی جذب، ارجاع شده بودند خبر داد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: در کنکور سراسری، برترین دانش آموزان متقاضی تحصیل در رشته های مختلف دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند و در دوره های تخصصی و فوق تخصصی، این تقاضا وجود دارد بنابراین رسالت ما در این دانشگاه، سنگین است چراکه بهترین جوانان و اساتید کشور را داریم.

دکتر رئیس کرمی ایجاد محیط سالم، امن، مناسب و سرشار از احترام و تکریم برای اساتید و دانشجویان را از اولویت های خود در این دانشگاه دانست و گفت: اعتقاد داریم اساتید و دانشجویان بهترین افراد برای انتخاب مسیر پیشرفت و رشد خودشان در حوزه های علمی، فرهنگی، تخصصی و فوق تخصصی هستند بنابراین هدف ما این است شرایطی ایجاد کنیم که محیط دانشگاه، امن و بستری مناسب برای رشد و ارتقای افراد شایسته باشد.

وی با تاکید بر اینکه احترام و جایگاه اساتید و دانشجویان در محیط دانشگاه باید حفظ شود، خاطرنشان کرد: برنامه های مختلفی در حوزه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی داریم که با کمک و مشارکت دانشجویان، اساتید و کارکنان، تدوین اجرایی می شود.

 
 

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • بررسی تازه‌ترین آمارهای بانک مرکزی از رشد اقتصادی در بهار ۱۴۰۳

      اقتصادنیوز: آمارهای رشد اقتصادی به روش هزینه در بهار امسال نشان می‌دهد رشد اقتصادی در بهار ۱۴۰۳ به سطح ۴.۲ درصد رسیده…

    کارگزاری مفید