رابیو تحت تأثیر مادرش این فرصت بزرگ را از دست داد

کدخبر: ۶۷۳۵۴۳
اقتصادنیوز: یک منبع نزدیک به باشگاه اتلتیکومادرید دلیل عدم انتقال رابیو به این تیم با وجود تمایل مسئولان روخی بلانکو به جذب این بازیکن فرانسوی را فاش کرد.
رابیو تحت تأثیر مادرش این فرصت بزرگ را از دست داد

به گزارش اقتصادنیوز، با گذشت نزدیک به 20 روز از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات فوتبال اروپا، آدرین رابیو هنوز به صورت رسمی در هیچ تیمی عضویت ندارد.

آخرین خبرها از توافق قطعی او با باشگاه مارسی حکایت دارد و گفته می‌شود او تا امروز، قراردادش را با بندرنشینان فرانسه امضا خواهد کرد. این در حالی است که در ابتدای تابستان، مارسی در فهرست تیم‌‌هایی که در ابتدا تابستان به عنوان مقصد احتمالی رابیو معرفی شدند، هیچ جایی نداشت.

بر اساس مطلبی که تسنیم نوشته است، رفتن ستاره سابق یوونتوس به مارسی اما دلایل خاص خودش را داشت که بی‌ربط با مشاوره‌های مدیربرنامه‌های او نبوده است. در واقع برونو ساتین، ایجنت معروف فرانسوی این موضوع را دلیل باز ماندن رابیو از بازی برای تیم‌‌های سطح اول فوتبال اروپا می‌داند.

خبر مرتبط
اشک‌های لوئیس سوارز تیم ملی فوتبال اروگوئه را ترند کرد+ عکس

اقتصادنیوز: در حالی لوئیس سوارز جمعه‌شب از تیم ملی فوتبال اروگوئه خداحافظی کرد که ثبت تصاویری از اشک‌های او، برای بسیاری از طرفداران این تیم جالب توجه بوده است.

ساتین در گفت‌و‌گو با رادیو مونت‌کارلو‌اسپورت گفت: وضعیت رابیو ثمره بی‌کفایتی افرادی است که او را همراهی و تا اینجا راهنمایی کرده‌اند.

مادر رابیو نقش مدیر برنامه‌های او را ایفا می‌کند و وضعیت فعلی‌اش نشان می‌دهد داشتن مشاوران حرفه‌ای و خوب چقدر می‌تواند در سرنوشت یک بازیکن تأثیرگذار باشد، چون اگر او یک مدیر برنامه حرفه‌ای داشت الان در حال بازی برای یکی از 10 تیم برتر فوتبال اروپا بود؛ به خصوص که بازیکن آزاد هم بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید