جانشین فراجا: خرید و فروش ملک یا وسایل نقلیه با اتباع غیرمجاز جرم است

کدخبر: ۶۷۳۸۳۸
اقتصادنیوز: جانشین فراجا گفت: به‌کارگیری اتباع غیرمجاز، خرید و فروش ملک یا وسایل نقلیه با آنان و یا استفاده از آنان در اموری مانند نگهبانی جرم است.
جانشین فراجا: خرید و فروش ملک یا وسایل نقلیه با اتباع غیرمجاز جرم است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، جانشین فرماندهی انتظامی کل کشور شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای انتظامی گلستان در گرگان اظهار کرد: حضور اتباع غیرمجاز در تمام دنیا جرم است و این افراد باید به کشور خود بازگردانده شوند.

سردار قاسم رضایی گفت: بکارگیری اتباع غیرمجاز، خرید و فروش ملک یا وسایل نقلیه با آنان و یا استفاده از آنان در اموری مانند نگهبانی نیز جرم است.

خبر مرتبط
خبر مهم درباره جمع‌آوری اتباع غیرمجاز/ تشکیل سازمان ملی مهاجرت کلید خورد؟

اقتصادنیوز: کمیسیون شوراهای مجلس روز گذشته در مشهد جلسه فوق‌العاده برگزار کرد. آن‌طور که سخنگوی کمیسیون به «دنیای‌اقتصاد» گفته ۵طرح مجلس و همچنین اساسنامه‌ای که دولت سیزدهم تقدیم کرده بود، ادغام شده است و احتمالا تشکیل سازمان ملی مهاجرت تا یک ماه دیگر در دستور کار قرار می‌گیرد.

سردار رضایی افزود: مقابله با جرایم و برقراری نظم و امنیت از مهمترین وظایف پلیس است که با تمام وجود در این راستا تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به ضرورت مقابله همه جانبه با مواد مخدر افزود: اعتیاد و مواد مخدر سرمنشأ بسیاری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی است و پلیس برای مقابله با آن برنامه ریزی‌های خوبی خصوصا در مرزها انجام داده است.

جانشین فراجا هم چنین گفت: برخورد با دارندگان سلاح غیرمجاز و برهم زنندگان نظم و امنیت نیز یکی دیگر از اولویت‌های پلیس است.

وی گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم در صورت اطلاع از محل نگهداری سلاح‌های غیرمجاز، موضوع را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید