هشدار هواشناسی به این استان ها / وزش باد شدید و رگبار باران در راه

کدخبر: ۶۷۳۹۶۶
اقتصادنیوز: مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا شنبه ۳۱ شهریورماه در نواحی شمال غرب کشور شاهد تشدید بارش و وزش باد خواهیم بود.
هشدار هواشناسی به این استان ها / وزش باد شدید و رگبار باران در راه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «صادق ضیائیان» مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه امشب جمعه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، زنجان، قزوین و البرز، رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است؛ گفت: فردا شنبه این وضعیت در برخی نقاط از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و سواحل دریای خزر تداوم دارد.

وی با بیان اینکه یکشنبه اول مهرماه در نیمه شمالی آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، رگبار‌های پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ می‌هد؛ گفت: دوم و سوم مهرماه در شمال َآذربایجان شرقی، ارتفاعات اردبیل و نقاطی از گیلان بارش پراکنده تداوم دارد.

او اظهار کرد: وزش باد شدید از یکشنبه و در ساعت‌های بعدازظهر در غرب و شمال غرب کشور پیش‌بینی شده است که در نقاط مستعد می‌تواند ایجاد گردوخاک کند.

به گفته وی، در ۵ روز آینده نقاطی از شرق و شمال‌شرق در برخی از ساعت‌ها باد و گرد و خاک دارند و همچنین در ۳ روز آینده خلیج فارس و دریای عمان مواج و متلاطم می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید