حضور وزیر رفاه در محل حادثه معدن طبس/ باید بررسی‌های بیشتری صورت بگیرد

کدخبر: ۶۷۴۳۴۹
اقتصادنیوز: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص دلایل حادثه معدن طبس با بیان اینکه باید بررسی‌های بیشتری صورت گیرد، گفت: علت حادثه در واقع انفجار گاز بوده که جزو مواردی است که در واقع گفته می‌شود، قابل پیش بینی نیست.
حضور وزیر رفاه در محل حادثه معدن طبس/ باید بررسی‌های بیشتری صورت بگیرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، احمد میدری روز یکشنبه ۱ شهریور با حضور در محل حادثه معدن طبس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال جاری معادن کشور یک دوره سراسری آموزشی ایمنی داشتند، به نظر می‌رسد معدن کار، تمام ضوابط و استانداردها را رعایت کرده بود اما متأسفانه این حادثه رخ داده‌ است.

به گفته وی؛ برای اینکه این حادثه‌ها کمتر رخ بدهد، برای مکانیزه شدن معادن کشور باید چاره‌اندیشی شود. 

وی بیان کرد: یکی از معادنی که در این جا فعال است، معدنی متعلق به مجموعه تأمین اجتماعی است که این معدن به طور کامل مکانیزه است لذا امیدواریم که در بقیه معادن هم شرایطی را بتوانیم به وجود بیاوریم که هرچه سریعتر مکانیزه شوند.

خبر مرتبط
پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی حادثه اندوهبار معدن طبس

اقتصادنیوز: در پی حادثه اندوهبار انفجار معدن در طبس و جان باختن شماری از کارگران، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار، بر لزوم بیشترین تلاش برای امدادرسانی به کارگران تاکید کردند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص دلایل این حادثه هم گفت: باید بررسی‌های بیشتری صورت بگیرد در واقع انفجار گاز بوده که جزو مواردی است که در واقع گفته می‌شود، قابل پیش بینی نیست.

میری یادآور شد: در نوبت قبلی کاری میزان گاز در تونل‌ها بررسی شده بوده و میزان گاز متعادل بوده‌ است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید