حضور مشترک یکتا ناصر و منوچهر هادی در روز اول مدرسه دخترشان

کدخبر: ۶۷۴۶۳۷
اقتصادنیوز : منوچهر هادی و یکتا ناصر که در سال گذشته به صورت جنجالی از هم جدا شده بودند کنار هم آمده و گمانه زنی هایی درباره آشتی کردنشان بوجود آوردند.
حضور مشترک یکتا ناصر و منوچهر هادی در روز اول مدرسه دخترشان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک، منوچهر هادی که چندی پیش با دخترش سوفیا در سفر خارجه به سر می برد، در صفحه اینستاگرام خود ویدیویی را به اشتراک گذاشت که بوی آشتی با یکتا ناصر همسر سابقش را می دهد. این ویدیو به مناسبت سال تحصیلی جدید سوفیا فرزند منوچهر هادی و یکتا ناصر منتشر شده و در آن پدر و مادر سوفیا کنار هم حضور دارند و گویا اختلافات قدیمیشان را کنار گذاشته اند.

منوچهر هادی کارگردان مشهور به مناسبت ورود سوفیا دخترش به کلاس دوم ویدیویی را منتشر کرد که در آن یکتا ناصر نیز حضور دارد، آقای کارگردان نوشت:

گوشگله پیدر

آرزوی سلامتی برای همه دختران سرزمینم

آغاز سال تحصیلی مبارکه همه دانش آموزان عزیزمون

ممنون از همه معلمان و اولیای شریف مدارس کشورمون

دوست دارم دختر قشنگم

 ZaHzZnM9GHX1

 

ماجرای اختلاف منوچهر هادی و یکتا ناصر به حضانت فرزند مشترکشان سوفیا مربوط می شد. یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون شب عید 1403 دعوای خانوادگیشان را به فضای مجازی کشاند و در مورد ربوده شدن دخترش سوفیا توسط پدرش گفت.

اختلاف منوچهرهادی و یکتا ناصر به اینجا ختم نشد و خانواده منوچهر هادی و یکتا ناصر هم وارد اختلافات این زوج سابق شدند و حواشی مختلفی را در فضای مجازی رقم زدند. اختلاف این زوج سابق با وساطت دادگاه به پایان رسید. منوچهر هادی با انتشار این ویدئو جدید نشان داد که اختلافات او با یکتا ناصر حل شده و مانند سابق هر دو کنار دخترشان در روزهای مهم او حضور دارند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید