سارق معتاد ۳ نفر از اقوام پدرش را کشت/ یکی از مقتولان، زنی94 ساله است

کدخبر: ۶۷۵۴۹۸
اقتصادنیوز: از وقوع قتل مردی 70 ساله و دو زن 63 و 94 ساله در کرمانشاه، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
سارق معتاد ۳ نفر از اقوام پدرش را کشت/ یکی از مقتولان، زنی94 ساله است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزنامه ایران، سرهنگ «علی کرمی» رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت :‌کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پس از تشکیل پرونده اولیه، اقدامات اطلاعاتی خود را برای شناسایی فرد قاتل آغاز کرده و در تحقیقات ابتدایی دریافتند جوان ناشناسی در چند مرحله اقدام به خرید و برداشت وجه از کارت های بانکی مقتولان کرده است. با کسب این اطلاعات، جوان 39 ساله که اعتیاد شدیدی به مواد مخدر صنعتی داشت، شناسایی و پس از دستگیری در محل سکونتش به پلیس آگاهی استان منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت. کارآگاهان حین دستگیری این فرد خودروی تیبای مقتولان و کارت های بانکی آنها را نیز در منزل متهم کشف کردند.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به قتل هر 3 عضو خانواده اعتراف کرده است، گفت: طبق اظهارات این شخص، مقتولان از اقوام دور پدری وی بوده و با توجه به اسلحه‌ای که در اختیار داشته به منظور سرقت وارد منزل آنها شده اما پس از حضور در منزل مقتولان، آنها متوجه حضور این شخص شدند و او هم با کلتی که در اختیار داشته اقدام به شلیک به اعضای آن خانواده و قتل آنها کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: قاتل دستگیر شده همچنین پس از ارتکاب قتل اقدام به سرقت خودروی تیبا، کارت‌های بانکی و یکسری اقلام با ارزش دیگر می کند و سپس جنازه هر 3 نفر را با خودرویی که در اختیار داشته به اطراف شهر منتقل کرده و درون چاه انداخته است.

وی با اشاره به کشف جسد هر 3 مقتول و اموالی که از آنها سرقت شده بود، یادآوری کرد: فرد قاتل نیز همچنین تحت بازجویی‌های تخصصی است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید