کاهش محسوس دمای هوای این شهر تا اواسط هفته

کدخبر: ۶۷۵۶۸۹
اقتصادنیوز: مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب تا اواسط هفته در تهران و استان‌های شمالی شاهد کاهش محسوس دمای هوا خواهیم بود.
کاهش محسوس دمای هوای این شهر تا اواسط هفته

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «صادق  ضیائیان» مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه امشب در نواحی  شمال و شمال غرب کشور شاهد بارش باران و تشدید آن خواهیم بود گفت: در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، همدان، مرکزی و برخی نقاط اصفهان، یزد، خراسان جنوبی، ارتفاعات کرمان، شمال شرق آذربایجان شرقی و شرق کردستان بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید و در برخی نقاط گردوخاک و بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی  با بیان اینکه در ارتفاعات مرکزی البرز نیز بارش ممکن است به شکل برف باشد گفت: همچنین شدت بارش‌های امروز که در حد هشدار نارنجی است و در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، مرکز و جنوب اردبیل، شمال استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان پیش‌بینی می‌شود.

خبر مرتبط
هلال‌احمر برای اعزام تیم‌های امدادرسان به لبنان اعلام آمادگی کرد

اقتصادنیوز: رئیس جمعیت هلال‌احمر از آمادگی این جمعیت برای ارسال محموله امدادی و بشردوستانه و اعزام تیم های امدادی به این کشور برای کمک به مردم حادثه دیده خبر داد.

او بیان کرد:این بارش‌ها می‌توانند منجر به طغیان رودخانه‌ها، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، لغزندگی جاده‌ها و احتمال سقوط اشیا و سنگ از ارتفاعات شوند؛ بنابراین توصیه می‌شود هم‌وطنان در این مناطق تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.

ضیائیان اظهار کرد: برای فردا یکشنبه نیز در خراسان رضوی و جنوبی، استان‌های ساحلی خزر، برخی نقاط قزوین، البرز، تهران، سمنان، قم، اصفهان، مرکزی و جنوب کرمان بارندگی رخ خواهد داد.

وی ادامه داد:این بارش‌ها تا اواسط هفته ادامه خواهد داشت و از لحاظ دمایی هم امشب  و فردا کاهش محسوس دما برای استان‌های واقع در نیمه شمالی کشور به ویژه سواحل دریای خزر، قزوین، البرز، تهران، قم، سمنان، مرکزی و زنجان پیش‌بینی می‌شود.

او تاکید کرد: امشب و فردا برای شمال شرق، شرق، مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز باد و گردوخاک را خواهیم داشت. دریای خزر نیز برای دو روز آینده مواج و متلاطم خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید