پیام وزیر کشور در پی شهادت سیدحسن نصرالله

کدخبر: ۶۷۵۷۰۷
اقتصادنیوز: در پیام وزیر کشور در واکنش به شهادت سیدحسن نصرالله آمده است: اخراج اشغالگران صهیونیست از لبنان، پیروزی در جنگ سی‌وسه روزه و نیز برافراشته نگاه داشتن پرچم پر افتخار مقاومت در منطقه، از جمله دستاوردهای آن شهید بزرگوار است.
پیام وزیر کشور در پی شهادت سیدحسن نصرالله

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، اسکندر مومنی وزیر کشور در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

متن پیام وزیر کشور به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

﴿وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ﴾


شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به‌ دست رژیم فاسد صهیونیستی، اگر چه این رهبر مجاهد را به آرزوی دیرینه‌اش رساند اما دوستداران و علاقه‌مندان به جبهه مقاومت، مسلمانان و آزادگان جهان را به سوگ نشاند.

این شهید بزرگوار بیش از سی سال از عمر پر برکت خویش را به رهبری جبهه مقاومت اسلامی لبنان و مبارزه با رژیم صهیونیستی گذراند، آرمان فلسطین را خط مشی اصلی مقاومت لبنان قرار داد و رنج مردم فلسطین را رنج خود می‌دانست.

اخراج اشغالگران صهیونیست از لبنان، پیروزی در جنگ سی‌وسه روزه و نیز برافراشته نگاه داشتن پرچم پر افتخار مقاومت در منطقه، از جمله دستاوردهای آن شهید بزرگوار است.

اینجانب شهادت سید مقاومت و جمعی از یارانش را به حضرت ولیعصر(عج) و رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی)، جبهه مقاومت و تمامی مسلمانان و آزادی خواهان دنیا تبریک و تسلیت عرض می کنم.

بی تردید به مدد الهی، تربیت‌شدگان مکتب مقاومت، راه این شهید بزرگوار و مسیر پر قدرت حزب‌الله در مقابله با رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی را ادامه خواهند داد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید