حمله مقاومت به شمال فلسطین اشغالی

کدخبر: ۶۷۵۸۴۳
اقتصادنیوز: مقاومت لبنان نیروهای صهیونیست را در شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داد.
حمله مقاومت به شمال فلسطین اشغالی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مقاومت لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت و دفاع از لبنان و ملت آن مبارزان ما امروز (یکشنبه) تحرکات سربازان دشمن در شهرک «المناره» را با موشک هدف قرار دادند.

مقاومت لبنان همچنین اعلام کرد در راستای حمایت از مردم و مقاومت در غزه و دفاع از لبنان و ملت آن و پاسخ به تجاوزات وحشیانه صهیونیست‌ها به روستاها و شهرهای لبنان، مبارزان مقاومت امروز شهرک «ساعر» را با موشک هدف قرار دادند.

حزب‌الله لبنان تأکید کرده است با وجود جنایت‌های وحشیانه‌ای که رژیم صهیونیستی علیه رهبران و اعضای این حزب و غیرنظامیان لبنانی انجام داده است، به حمایت از فلسطین و پاسخ به تجاوزات دشمن صهیونیستی ادامه می‌دهد.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه (دوم مهر) حملات تجاوزکارانه گسترده خود به مناطقی در جنوب و شرق لبنان را آغاز کرد و این حملات همچنان ادامه دارد و تا بدین لحظه صدها شهید و هزاران زخمی بر جای گذاشته است. حزب‌الله لبنان نیز در واکنش به این جنایات، حملات متعددی را به نقاط مختلف اراضی فلسطین اشغالی انجام داده است.

ارتش این رژیم روز جمعه منطقه‌ای مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داد که منجر به شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان و تعدادی از اعضای حزب‌الله شد.

ارتش رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر چندین حمله جنایتکارانه را به ضاحیه جنوبی بیروت انجام داده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید