زخمی شدن ۲۵ نظامی رژیم صهیونیستی در درگیری با نیروهای مقاومت

کدخبر: ۶۷۶۹۶۵
اقتصادنیوز: ارتش رژیم صهیونیستی از مجروح شدن ۲۵ نظامی این رژیم در جریان درگیری با نیروهای مقاومت در غزه و لبنان طی ساعات گذشته خبر داد.
زخمی شدن ۲۵ نظامی رژیم صهیونیستی در درگیری با نیروهای مقاومت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در ساعات گذشته ۲۵ نظامی این رژیم در جریان درگیری با نیروهای مقاومت در غزه و لبنان زخمی شدند که حال ۱۱ نفر از آنها وخیم است.

بر اساس گزارش این شبکه فلسطینی، نظامیان مجروح رژیم صهیونیستی در جریان درگیری با نیروهای مقاومت در جنوب لبنان با بالگردهای این رژیم به بیمارستانی در سرزمین های اشغالی فلسطین منتقل شدند.

شبکه خبری رام الله همچنین از هدف قرار گرفتن منطقه مستعمره صهیونیست نشین کرمئیل توسط موشک های حزب الله لبنان خبر داد و به نقل از رادیو ارتش رژیم صهیونیستی افزود که در یک ساعت گذشته حدود ۴۰ موشک به سمت منطقه مسغاف در الجلیل غربی در شمال سرزمین های اشغالی فلسطین پرتاب شده است.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز طی سخنانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران، با بیان این که سیاست قرآن این است که ملت‌های مسلمان باهم پیوستگی داشته باشند، تاکید کردند: دشمن ملت ایران همان دشمن ملت فلسطین، لبنان، عراق، مصر، سوریه و یمن است.

ایشان تصریح کردند: هر ملتی حق دارد از کشور و خاک خود در مقابل متجاوز دفاع کند و طوفان الاقصی یک حرکت قانونی و بین‌المللی بود و حق با فلسطینی ها بود. کار درخشان نیروهای مسلح ما دو سه شب قبل نیز یک کار کاملاً قانونی و مشروع بود.

رهبر معظم انقلاب همچنین در خطبه‌ دوم نماز جمعه فرمودند: دشمن نمی‌تواند به تشکیلات مقاومت ضربه بزند کشتار غیر نظامیان را نشانه پیروزی خود قلمداد می‌کند. دشمن پلید و زبون چون نمی‌تواند به تشکیلات مستحکم حزب‌اللّه یا حماس یا جهاد اسلامی و دیگر سازمان های مجاهد فی‌سبیل‌اللّه صدمه‌ جدّی بزند، ترور و تخریب و بمباران و کشتار غیر نظامیان و داغدار کردن غیر مسلّحین را نشانه‌ پیروزی خود قلمداد می کند.

ایشان تاکید کردند: محصول این رفتار، تراکم خشم و افزایش انگیزه‌ مردم و سر برآوردن مردان و سرداران و رهبران و از جان‌گذشتگان بیشتر، و تنگ‌تر شدن حلقه‌ محاصره‌ گرگ خون‌آشام، و سرانجام، حذف وجود ننگین او از صحنه‌ وجود است. ان‌شاءالله.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید