کاهش دید افقی در آبادان به ۵۰ متر

کدخبر: ۶۷۸۰۳۸
اقتصادنیوز: رییس اداره هواشناسی آبادان با اشاره به وقوع مه غلیظ صبحگاهی در شهرهای جنوبی خوزستان گفت: این پدیده دید افقی را در فرودگاه بین المللی آیت‌الله جمی آبادان به ۵۰ متر کاهش داده است.
کاهش دید افقی در آبادان به ۵۰ متر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، علی تابع الحجه چهارشنبه اظهار کرد: به دنبال وقوع مه غلیظ صبحگاهی در منطقه جنوب غرب خوزستان میزان رطوبت هوا در شهرهای آبادان، خرمشهر و اروندکنار به ۱۰۰ درصد رسیده است.

وی همچنین بیشترین دمای ثبت شده در ایستگاه هواشناسی آبادان را ۲۲ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: استقرار جریانات جنوبی تا اوایل هفته آینده باعث افزایش رطوبت در مناطق ساحلی، جنوبی، غربی و مرکزی خواهد شد.

تابع الحجه گفت: در این مدت وقوع پدیده مه یا مه رقیق در مناطق ساحلی، جنوبی و جنوب غربی در صبحگاه و شامگاه و رشد ابر در ارتفاعات و مناطق شمالی و شمال شرق دور از انتظار نیست.

خبر مرتبط
چتر آلودگی بر سر خوزستان/ وضعیت قرمز در 4 شهر اعلام شد

اقتصادنیوز: آخرین داده‌های سامانه پایش کیفی هوای کشور نشان می‌دهد، که هوای ۹ شهر خوزستان روز دوشنبه آلوده است که از این تعداد شاخص کیفیت هوای چهار شهر در وضعیت قرمز قرار دارد.

بر اساس این گزارش مه غلیظ، تردد وسایل نقلیه در محورهای آبادان به ماهشهر، خرمشهر، اروندکنار و دیگر مناطق و جاده های روستایی و ترانزیتی را با مشکل مواجه کرده و خودروها به دلیل کاهش شعاع دید با چراغ روشن در سطح شهر و جاده تردد می‌کنند.

رانندگان باید با توجه به عرض کم و نامناسب جاده های روستایی به ویژه جاده آبادان به اروندکنار با احتیاط رانندگی کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید