یک انتصاب جدید در نهاد ریاست جمهوری

کدخبر: ۶۷۸۱۸۹
اقتصادنیوز: معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با صدور حکمی سید مصطفی موسوی را به سمت «معاون پشتیبانی» این نهاد منصوب کرد.
یک انتصاب جدید در نهاد ریاست جمهوری

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمدجعفر قائم‌پناه معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در حکم انتصاب سید مصطفی موسوی، با عنایت به نقش و اهمیت این معاونت، بر ضرورت توجه به نگهداشت پیشگیرانه در حوزه‌های ابنیه، خودروها، تاسیسات و فضاهای فیزیکی نهاد و همچنین امور رفاهی و خدمات بهداشتی و درمانی کارمندان محترم نهاد تاکید کرده است.

سید مصطفی موسوی متولد سال ۱۳۶۲، دکترای خود را از دانشگاه بوردو فرانسه در رشتۀ «کسب‌ و کار DBA» اخذ نموده و بیش از دو دهه در بخش‌های خصوصی و دولتی در قالب پروژه‌ها و مسئولیت‌های ساختمانی، عمرانی و شهری مشغول به فعالیت می‌باشد. وی دارای مدارک کارشناسی ارشد شهرسازی، گرایش طراحی شهری از دانشگاه تهران و کارشناسی مهندسی معماری از دانشگاه شهید بهشتی است.

وی در کارنامۀ کاری خود شهرداری منطقه ۹ تهران، مدیرکلی هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، ریاست هیئت مدیره شرکت سولیران (زیرمجموعه شستا)، معاونت امور پروژه‌های موسسه دانشمند (زیرمجموعه بنیاد مستضعفان)، مدیرعاملی و عضویت هیئت مدیره چند شرکت عمرانی و صنعتی در بخش خصوصی را نیز دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید