کاهش دما در گیلان/ سامانه بارشی در راه است

کدخبر: ۶۷۸۴۷۷
اقتصادنیوز: محمد دادرس آسمان گیلان را کمی ابری تا نیمه ابری و مه آلود دانست و اظهار کرد: ماسوله با ۱۲ درجه سانتی گراد و منجیل با ۳۰ درجه سانتی گراد به ترتیب خنک ترین و گرم ترین نقاط استان هستند.
کاهش دما در گیلان/ سامانه بارشی در راه است

به گزارشاقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: از فردا به تدریج با ورود یک سامانه بارشی تا اواسط هفته روند تدریجی کاهش دما پیش بینی می شود.

وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده گذر جریانات کم و بیش ناپایدار از منطقه دانست و افزود: طی امروز شاهد افزایش ابر و وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق و احتمال تگرگ خواهیم بود.

خبر مرتبط
شنبه؛ سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود+ جزئیات

اقتصادنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: شنبه (۲۱ مهر) موج جدید بارش‌ها به کشور نفوذ می‌کند.

مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح زرد طی فردا و پس فردا خبر داد و خاطرنشان کرد: با تقویت سامانه بارشی و خنک در منطقه شرایط برای ابرناکی و مه آلود شدن هوا و وزش باد و بارندگی رگباری و شدید و رعد و برق و بارش تگرگ در مناطق مستعد تا اواخر هفته فراهم خواهد شد.

دادرس از احتمال آبگرفتگی منطقه ای و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و مسیل ها و جاری شدن سیلاب موقتی و برخورد صاعقه خبر داد و گفت: ارتفاع موج دریا تا دوشنبه بین ۱۰ تا ۹۰ سانتیمتر خواهد بود و برای فعالیت های دریای نامناسب است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید