آیت‌الله مکارم به تهدید آیت‌الله سیستانی توسط اسرائیل واکنش نشان داد+ فیلم

کدخبر: ۶۷۹۴۸۹
اقتصادنیوز: آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در واکنش به تهدید به ترور آیت‌الله سیستانی از مراجع تقلید توسط رژیم صهیونسیتی، گفت: این تهدید رژیم صهیونسیتی حاکی از این است که آنها به هیچ خط قرمزی پایبند نیستند.
آیت‌الله مکارم به تهدید آیت‌الله سیستانی توسط اسرائیل واکنش نشان داد+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، وی روز سه‌شنبه در پیامی تصویری در واکنش به اتفاقات اخیر منطقه و جنگ بین رژیم صهیونسیتی و حزب‌الله لبنان، بیان کرد:باید میان نیروهای حزب الله در درون حزب و همچنین میان مردم لبنان با آنان انسجام و اتحاد باشد که در این صورت هیچ خطری متوجه آنان نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد:حزب الله لبنان می‌تواند با استفاده از همان توانایی‌ها و نیروهای مخلص بار دیگر اسرائیل را شکست دهد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه ایران در حمایت از حزب‌الله و ملت لبنان کوتاهی نکرده است، افزود: انتظاری که امروز ملت لبنان از ایران دارند حمایت و تقویت روحیه رزمندگان و جبهه مقاومت توسط علما و مراجع تقلید که در این کار در میانه جنگ بسیار مهم است.

خبر مرتبط
آیت الله مکارم اطلاعیه داد: استفاده نصف خمس جهت کمک به مردم لبنان مجاز است

اقتصادنیوز: آیت الله مکارم شیرازی اجازه داد مومنین کل سهم امام معادل نصف خمس را برای کمک به مردم جنگ زده و مظلوم لبنان مصرف کنند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه باید از جنگ‌های گذشته بین حزب‌الله و رژیم صهیونیستی و علت پیروزی ملت لبنان در آن جنگ‌ها درس بگیریم، گفت:تجربه این پیروزی باید در جنگ کنونی نیز تکرار شود و سبب پیروزی مجدد حزب‌الله شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید