انتشار بیانیه جنبش حماس

فوری/ حماس ترور یحیی السنوار را رسما تایید کرد+ فیلم

کدخبر: ۶۸۰۰۲۶
اقتصادنیوز: جنبش حماس با انتشار بیانیه ای، شهادت یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی این جنبش را تبریک و تسلیت گفت.
فوری/ حماس ترور یحیی السنوار را رسما تایید کرد+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز، جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای شهادت یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی این جنبش را تبریک و تسلیت گفت.

جنبش حماس بیان کرد: حماس در نهایت عزت و کرامت و افتخار شهادت مجاهد و رهبر بزرگ شهید یحیی السنوار «ابو ابراهیم» رئیس دفتر سیاسی حماس و فرمانده نبرد طوفان الاقصی را به ملت فلسطین، امت اسلامی و عربی و همه آزادگان جهان تبریک و تسلیت می‌گوید.

حماس در بیانیه خود آورده است: شهید السنوار زندگی خود را وقف فلسطین کرد و در نهایت جان خود را هم در راه خدا و آزادسازی فلسطین فدا کرد.

خبر مرتبط
یحیی سنوار؛ مرد افسانه‌ای حماس/ رمان‌‌نویس زندان یا معمار طوفان‌الاقصی؟+ عکس

اقتصادنیوز: یحیی سنوار که شب گذشته رسما جانشین شهید اسماعیل هنیه شد، چهره‌ای محبوب میان مردم فلسطین دارد و تحلیلگران از او به عنوان شخصیتی کاریزماتیک یاد می‌کنند.

این جنبش تاکید کرد که شهید یحیی سنوار در میدان نبرد و سلاح به دست با نیروهای اشغالگر رودر رو شد و در خط مقدم جنگ بود و از سرزمین و مقدسات خود دفاع کرد و سربلندانه به شهادت رسید.

دقایقی پیش هم خلیل الحیه، معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در اظهاراتی گفت: یحیی السنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس توسط رژیم صهیونیستی در نوار غزه به شهادت رسیده است.

براساس گزارش ایسنا، خلیل الحیه گفت: ما شهادت یحیی السنوار را به امت عربی و اسلامی تسلیت می‌گوییم اما حماس با شهادت سنوار تضعیف نخواهد شد.

خلیل الحیه گفت: السنوار یک قهرمان شهید است که تا آخرین لحظه حیات خود رو در روی ارتش رژیم اشغالگر ایستاد. خون شهدا مسیر را برای ما روشن خواهد کرد و انگیزه‌ای برای پایداری و ثبات خواهد بود.

وی گفت: حماس تا زمان تشکیل کشور فلسطین در تمام خاک فلسطین به پایتختی قدس به فعالیت و تلاش خود ادامه خواهد داد. شهادت السنوار و دیگر رهبران تنها بر قدرت و صلابت جنبش ما می‌افزاید.

الحیه تاکید کرد: اسرای رژیم اشغالگر تنها با توقف جنگ غزه و عقب نشینی کامل ارتش اسرائیل از آن و آزادی اسرای ما از زندان‌های رژیم اشغالگر به خانه‌هایشان باز خواهند گشت.

ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه از ترور السنوار طی درگیری‌ها و حملاتی در جنوب نوار غزه خبر داده بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید