هشدار آتش نشانی به پایتخت نشینان

کدخبر: ۶۸۰۷۵۴
اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: به دلیل وزش باد شدید احتمال بروز هرگونه حادثه‌ای وجود دارد.
هشدار آتش نشانی به پایتخت نشینان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سیدجلال ملکی دوشنبه شب اظهار کرد: توصیه می‌شود شهروندان به ارتفاعات نروند، اگرچه در چنین شرایطی نمی‌توان وضعیت را بحرانی بدانیم اما به دلیل وزش باد شدید احتمال بروز هرگونه حادثه‌ای وجود دارد.

وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از حوادث شهروندان نباید مقابل داربست‌ها بایستند، قرار گرفتن مقابل ساختمان‌های نیمه‌کاره نیز یکی دیگر از هشدارهای سازمان آتش‌نشانی به مردم است زیرا امکان سقوط برخی اشیا از این ساختمان‌ها نیز وجود دارد.

وی همچنین به پیمانکاران هشدار داد که برای ساختمان‌های در حال ساخت خود داربست‌های فلزی در راستای ایمن‌سازی لازم نصب کنند تا شاهد سقوط داربست از ارتفاع نباشیم، از آنجا که با وزش باد امکان سقوط این اشیا از ساختمان‌های نیمه‌کاره وجود دارد مردم در این زمینه نیز باید هشدارها را جدی بگیرند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: اگر شهروندان در چنین شرایطی درخت در حال سقوط را مشاهده کردند باید از آن فاصله بگیرند.

وی با بیان اینکه هنوز گزارشی مبنی بر خسارت باد شدید در تهران ارسال نشده است، اظهار کرد: احتمال سقوط درخت و هر شی از ساختمان‌های نیمه‌کاره وجود دارد، بنابراین مردم در چنین شرایطی مراقب باشند.

اکنون سرعت وزش باد در تهران ۶۵ تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت پیش‌بینی شده است.

 پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی استان تهران نشان می‌دهد که از فردا سه‌شنبه تا روز پنجشنبه پیرو هشدار سطح نارنجی با گذر موج و گسترش توده هوای سرد، افزایش ابر، باد شدید، گاهی بارش باران و هوای به نسبت سرد تا پایان هفته مهمان پایتخت‌نشینان خواهد بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید