برف پاییزی این استان، جاده را سفیدپوش کرد/ مسافران با احتیاط برانند

کدخبر: ۶۸۱۰۱۱
اقتصادنیوز: رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به بارش برف پائیزی در محور کوهستانی پونل به خلخال گفت: رانندگان با تجهیزات کامل زمستانی و ایمنی در جاده‌ها تردد کنند.
برف پاییزی این استان، جاده را سفیدپوش کرد/ مسافران با احتیاط برانند

به گزارش اقتصادنیوز به  نقل از مهر، سرهنگ جاور صفاری در تشریح این خبر اظهار کرد: بارش اولین برف پاییزی از صبح امروز در استان گیلان محور پونل به خلخال محدوده زندانه تا خلخال شروع شده و هم اکنون نیز در حال باریدن است.

وی گفت: با توجه به شدت بارش برف در محور پونل به خلخال، احتمال ادامه بارش در روزهای آتی و مه آلود بودن منطقه متصور است و عبور و مرور در تمامی محورهای کوهستانی استان باید با تجهیزات زمستانی انجام شود.

رئیس پلیس راه استان گیلان تاکید کرد: رانندگانی که قصد عبور از محورهای مختلف این استان را دارند ضمن تجهیز خودروهای خود به وسایل ایمنی، قبل از حرکت، اطلاعات لازم در مورد وضعیت جاده‌ها را از پلیس راه کسب کنند.

خبر مرتبط
نخستین برف پاییزی در ارتفاعات غرب گیلان

اقتصادنیوز: نخستین برف پاییزی در گیلان ارتفاعات و جاده های کوهستانی غرب استان در شهرستان های رضوانشهر و تالش را سفید پوش کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به برودت هوا و احتمال یخبندان‌های صبحگاهی گفت: رانندگان ضمن کنترل سرعت و رعایت قوانین، خودرو خود را به تجهیزات ایمنی و وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ تجهیز نمایند و در صورت امکان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

سرهنگ صفاری در پایان افزود: رعایت فاصله طولی بیشتر با خودرو مقابل، رانندگی با سرعت مطمئنه، اطمینان از سالم بودن وسیله نقلیه قبل از حرکت و بخصوص اطمینان از سالم بودن سیستم روشنایی و برف‌پاک کن، از موارد بسیار مهم برای رانندگی در چنین شرایط جوی، محسوب می‌شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید